JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Såå nån av våra hönor lägger massiva ägg haha
Status
Stängd för vidare inlägg.
Presenterar mig i efterhand
Dagbok Jag blev medlem på Bukefalos i oktober 2024. Men jag insåg precis att jag aldrig har presenterat mig. Jag kommer eventuellt att använda...
Startad av saltakatten
23 Jul 2026
Svar: 3
Visningar: 393
Dagbok
Stort TACK i efterhand!
Dagbok Jag skrev här i "dagbok" för över ett år sedan, när jag var mitt i en extra tuff utmaning i livet. Och det var så många av er som...
Startad av saltakatten
22 Jun 2026
Svar: 10
Visningar: 695
Dagbok
Mamma
Dagbok Vill inte skriva med mitt vanliga nick eftersom jag är rädd att information jag inte menat ska framgå ändå gör det. Typ.. Det här är...
Startad av fagelunge
26 Jul 2026
Svar: 17
Visningar: 2 077
Dagbok
Alkohol
Dagbok Jag startar en dagbokstråd om alkohol, för att sortera och dokumentera mina tankar. Det jag har tagit med mig från det här året är att...
Startad av Midsommarblomster
3 Aug 2026
Svar: 21
Visningar: 2 039
Dagbok
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
54 minuter sedan
Årets bantningstråd
Svar: 51
Visningar: 1 843
Vård
Bildtråd
Gnägg Ponny efter utredningsspray och intensivt borstande. Behövde använda ett skohorn för att hon skulle få fram öronen 😆, hon hade ledsnat...
cili
Idag kl 08:44