Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu är jag såååå trött och slut och utpumpad och nöjd och lycklig och stolt och glad över distriktets första arrangemang med torgmöte och utbildning. Och nu avslappnat, efterlängtat umgänge på hemmaplan med fin mansperson. Fantastiskt fin dag som inte visar några tecken på att bli dålig! :heart

IMG_9726-kopia-kopia.jpg
 
Just nu började det någon film på tv, så kollar väl på den innan jag lägger mig Väntar på att Ulvleken ska starta :D
 
Just nu är jag lite smått irriterad över mej själv som sov middag 2,5 timmar under eftermiddagen... Hade det varit en vanlig lördag, med en vanli söndag i morgon hade jag inte brytt mej. MEN, ska jobba i morgon och fram till torsdag. Kmr lyckas trycka in 67 arbetstimmar på 5 dagar för att sedan avsluta allt med en hejdundrandes fest med jobbet som, om jag känner alla rätt, kmr vara i 24 timmar.

Det här kmr bli en låååååååååång vecka, och jag kan inte sova... Grattis! :up:
 
Just nu har jag och pojkvännen precis vaknat i en av sviterna på Såstaholms herrgård. Min kusin och moster har fyllt år så det var ett hejdundrande party här igår med hela släkten. Snart blir det brunch! :love:
 
@Tousse Så härligt det låter!

*Kl*

Just nu tycker jag att det kunde vara lite varmare ute. Jag är ju ledig och vill soooola! (Solen skiner men det hjälper ju inte när det är kallt :mad: )
 
Just nu har jag precis städat undan lite här hemma, med betoning på lite :p
Håller på att fylla i ett formulär just nu och det går väl inte så bra.
 
Just nu är jag kall och blöt efter en promenad i det (lite försenade) aprilvädret..
Usch att det har börjat snöa nu igen!
 
Just nu sitter jag och försöker skriva nåt vettigt. Just i dag är inte "jag vill bli författare"-peppen överdrivet stor. Hur står "riktiga" författare ut med skrivkramp?
 
Just nu är vädret väldigt roande knäppt (iallafall när man sitter inne) med superkorta snöblandat regnoväder som försvinner lika snabbt som de dök upp :D
 
Just nu saknar jag redan en viss person som åkte hem för typ 20 minuter sedan. Dumma förälskelse.

I övrigt orkar jag inte Imgur. Kreverar, avlider.

Jxj5jxQ.gif
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
5 416
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 204
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
57 58 59
Svar
1 171
· Visningar
43 450
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp