Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu fick jag ett sms från en vän som vill att jag ska ställa ut min hund i sommar. Jag trodde vi hade att göra med typ, vad är det, 6 utställningar med hästen :p
Men det vore nog kul att ta hunden med, lika bra att gå hela linan ut när man ändå håller på :D

Nu ska jag ta en kopp vaniljlatte och rostat bröd :d
 
Just nu sitter jag och snackar med mamma på skype, ska upp på övervåningen och flytta om rummen där snart.
Så kommer båda barnen få eget rum :)
 
Just nu äter jag födelsedagschokladen jag fick av mamma o pappa - och funderar på vart jag ska cykla med min nya cykel ^_^
 
@Matmissbrukaren ägde en häst förra ägaren döpt till Sparris en gång, ganska konstigt också :p

Just nu är jag rastlös och har krypande ångest i hela kroppen, kan inte koncentrera mig på en skoluppgift alls. Ännu mindre läsa Dantes Inferno
 
Just nu har syrran åkt hem och jag undrar hur jag ska låta bli att äta upp allt snacks kvar från igår :o
 
Just nu ska jag strax fixa klart mina muffins jag håller på att baka. Fanns så klart inget bakpulver hemma så fick vänta på mannen som var inne i stan och kunde fixa hem det. Sen blir det middag och jag ska försöka hitta lite ork till att tapetsera vardagsrummet efter det. Måste få klart det här nu. Bara tapeterna kvar nu!
 
Just nu tar jag en paus i allt fixande och flyttande på möbler och annat.
Lite mat och fb en stund :p
Funderar över vad tusan ungarna i byn håller på med, inte nog med att någon/några skrämmer slag på äldre människor nattetid, de ger sig på en stackars liten kattunge också. :rage:
 
Just nu är jag så förbannat less!
Min passion för hästarna är det absolut största jag har, men ändå känner jag hur hästintresset långsamt börjar vissna och jag blir så ledsen och frustrerad...

Vet inte om jag ska klamra mig fast och försöka rädda det eller om jag ska kasta hästeriet i väggen och ge upp.
 
Ta en paus från det ett tag och se hur det känns.

Just nu tittar jag på en dokumentär om mustanger. Riktigt intressant
 
Just nu så kollar jag på Harry Potter. Men den är väl snart slut så då blir det något annat efter det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
5 365
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 203
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
43 131
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp