Bukefalos 28 år!

Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu är jag betydligt mindre arg och stressad än igår kväll, men det beror också enbart på att jag la i en överväxel och löste hela situationen själv, trots att det inte var min uppgift... och så käkar jag amerikanska pannkakor med bacon. Mmm, bacon.
 
Just nu har jag tusen saker jag borde göra innan kvällen även den är planerad, men i stället sitter jag här i fotöljen och stirrar på tvätten som behöver vikas
 
Sitter på en gräsplätt utanför stationen och försöker slå ihjäl tid med att titta på alla valborgsfirande studenter. Tandläkarbesöket gick fortare än väntat så har en timma till tåget går. Segt!
 
Just nu brygger jag kaffe och kollar på Grey's anatomy. Ska städa efter programmet eftersom en vän kommer på besök för grillning ikväll efter det.
 
Just nu väntar jag på att bli avlöst av den som ska jobba natt. Det lär iofs dröja en halvtimme till så jag kanske ska ge mig till tåls en stund till :p
 
Just nu försöker jag ge mig till tåls med min vita chokladkaka med mousse i, den ska räcka hela kvällen och gärna resten av veckan (yeah right :angel:)! :D
 
@Mirre Den är så god också! Typ för god :o:love:
lindt_creation_mousse_au_chocolat_blanc.jpg
 
@Asko oh Lindts choklad är ju jättegod! Den måste testas.

Åskar som tusan här nu, jag som tänkte mig en kväll vid datorn. Törs man ha tvspelet på tro?
 
Just nu undrar jag hur fulla vädergudarna är på valborg då de verkar tappar tidsuppfattning helt... fet fest däruppe:banghead:
 
Just nu inväntar jag att sambon ska vakna så vi kan äta frukost o sen åka o flytta hästen till nya stallet, taggad :-)
 
Just nu slappar jag lite (nåja, får springa stup i ett och kolla vad ungarna gör, de är ute) innan vi ska iväg till motordagen är här idag. Titta på lite bilar, lyssna på liveband osv
 
Äter lunch och funderar på vilken jacka jag ska ta idag. Det blåser och är svinkallt, ska man behöva ta vinterjackan tro?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
8 154
Senast: MiaMia
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 280
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
63 64 65
Svar
1 296
· Visningar
50 579
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp