Bukefalos 28 år!

Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då behöver jag inte få dåligt samvete just nu med andra ord, perfekt! :D

Åh fy @LadyCovergirl det är såna kostnader man helst låtsas att man inte har. Håller tummarna för att det inte blir så farligt.
 
@Sotfux Jag befriar dig! :D

Nåja, det drabbar egentligen inte mig utan bilägarna. Dock är bilägarna i detta nu på väg till Italien så det blir jag som får betala kalaset. (Optimalt vore om servicefirman skickade en faktura till bilägarna men de gör egentligen bara det till företag och bilen råkar vara reggad på privatperson :mad: )
 
Just nu beter jag mig som om jag har knarkat + har 150 diagnoser, pga. så STÖRT uppe i varv av enorm glädje och lättnad efter fantastiskt lyckat besök på skolan där extremister blockerade oss förra gången, men även lika mycket pga. ångest och panik över att jag oväntat fick ta intervjuer på löpande band och formulerade mig skitkasst.

Tror att det här är rätt talande för vad jag känner inför allt, eventuellt även vad förbundet känner inför mig just nu.

image-3.jpg


Mvh ska ha vin och sedan sova när jag kommer hem.
 
Just nu supernöjd över att min sambo bytt fläkt i min dator som förr lät som något farligt vapen, nu alldeles tyst :love:
 
Det är fint med en partner som kan fixa sådant åt en :)

Just nu har jag nyss ätit kvällsmat, lyx när killen kommer hit och fixar maten :love: ska strax natta barn och sen mysa med killen
 
@Mirre Ja jag blev så glad över hjälpen :love:

Just nu funderar jag på att ta och prova mina nya sömntabletter och hoppas att jag får sova ordentligt för första gången på snart 2,5 vecka. Lite smått desperat och ångestdrabbad av det just nu
 
Har precis slagit med ned i soffan och ska varva ned efter en händelserik examensdag! Känns jättekonstigt att jag faktiskt är färdig med mina studier, tror inte att det sjunkit in riktigt.
 
@Got2Be Rökning? ;)

*Kl*

Just nu har jag precis bokat besiktning för bilen. Jäklar vilken djungel det är! Typ en miljon olika företag i Malmö-Lund-Lomma-Staffanstorp :eek:
 
Ja det funkar, men då får jag bolma på ordentligt!:D Det måste även fungera när jag inte har möjlighet till att röka!:D
 
@Got2Be Hmm, då har jag nog inga förslag. Eller vänta, att borsta tänderna säger folk minskar hungerskänslorna. Kanske för att all mat ändå smakar äckligt precis efter tandborstning :p
 
Just nu är jag jätteorolig då jag precis fick reda på att min syster varit inne på akuten inatt på grund av avdomnat ben. De hade skickat hem henne utan vidare råd eller vård så vet inte hur allvarligt det var. Men uuuuh blir så satans orolig ju :(:(
 
@Asko : Men jag äter ju redan så mycket!:arghh: Och maten ska alltid börja kurra HÖGT och TYDLIGT när man sitter i en föreläsning eller så.. Klunkar i mig vatten då för att få tyst på magen, men gissa om det hjälper. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 054
Senast: sthu
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 304
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
68 69 70
Svar
1 388
· Visningar
55 201
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
222
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp