Bukefalos 28 år!

Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu ligger jag i sängen och kollar på film. Har haft en superbra valborg med mina underbara vänner! Blev rätt sent igår så har inte hunnit med så mycket mer än stallet idag, haha. Skönt att det bara är en dag till helg. :D
 
Just nu lyssnar jag på Konungens Likfärd av Sabaton (och vill som vanligt dö lite över hur fantastisk den är), är nöjd efter dagens förbundsaktiviteter, och ska nu, med lite mindre entusiasm, storstäda inför helgens finbesök.
 
Just nu har jag precis nattat dottern. Ska duscha och sen äta något innan jag kryper ner i min säng som är bäddad med sprillans nya sängkläder :love:
 
Just nu sitter jag och slötittar på Humorgalan, dricker karamellte och låter nagellacket torka. Är så himla glad och nöjd med dagen - jag har verkligen lyckats med mina planer och fått undan en massa saker som gnagt i magen och gjort mig stressad hela veckan. Nu hoppas jag att min kropp kan få lite lugn och ro, för det har varit lite väääl mycket stresshormoner i omlopp på senaste. :p
 
Just nu sitter vi och tar igen oss efter lekstunden, det är ju tröttsamt att vara aktiv hela tiden(*host* lögn! snarare bara katten)! :D:angel:
 
Just nu försöker jag trösta och lugna ner en totalt överkelig katt som vaknade och pep och jamade rakt ut för en stund sen. Hon gör så emellanåt, kan hon drömma mardrömmar, tro?
 
Just nu städar jag huset och försöker rädda tvätten som har hängt ute i regnet i natt. Lyssnar på superpeppig musik under tiden. Heeeeeelg! :love:
 
Just nu försöker jag trösta och lugna ner en totalt överkelig katt som vaknade och pep och jamade rakt ut för en stund sen. Hon gör så emellanåt, kan hon drömma mardrömmar, tro?

Stackars liten! De kan ju drömma, så kanske kan de drömma mardrömmar också, jag vet inte. Du får krama lite extra på henne idag :love:
 
Just nu satte jag brödsmulor i halsen pga. micaelathegreat's avatar, och skriver anföranden till mitt livs första debatt som äger rum om ett par veckor. Mycket möjligt att jag skulle kunna chilla två ton med detta, men jag stressar ihjääääääl.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
8 178
Senast: sthu
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 280
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
63 64 65
Svar
1 297
· Visningar
50 609
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp