Just nu del VIII

Just nu håller jag mig helst inomhus.
Kallt som bara den ute ju. Om det bara kunde sluta blåsa, jag fryser!

Ringde precis och sa upp mig från mitt sommarjobb. Har gått två dagars intro och två dagars utbildning men kände redan nu att det inte skulle funka. Satt och grät i två timmar igår och kände att hur jäkla mycket jag vill ha pengarna så är det inte värt det.
Helt plötsligt öppnades hela sommaren upp! Dags att planera vad jag ska ha för mig istället. Just nu lutar det åt plugg (läsa igenom allt vi gjort under året samt att jag ska söka en matte-kurs), förbereda inför höstens sysslor (blivit sekreterare i en styrelse så jag borde läsa in mig på lite dokument), sy kläder till medeltidsveckan och lära mig poi.

Just nu är jag nöjd med den halvfärdiga tatueringen :D

11261854_10153902997786102_1553537909677662213_n.jpg

Just nu är jag lite trött efter mina 34 timmar i fängelset :p (Förvisso utspritt på fredag, lördag och söndag men ändå!)

Just nu har jag börjat ta tag i det slitsamma görat med att radera mail och faktiskt ta mig i kragen och avprenumerera på mail jag inte vill ha!

Just nu önskar jag att min mob kunde sluta vara så jäkla seg och att min mor kunde sluta använda mig som amatörpsykolog/ klagomur. Säger upp kontakten snart tror jag.

Just nu är jag hungrig(!) och lite besviken på en person i min närhet som borde blivit glad för min skull när jag berättade några saker tidigare idag, men istället kom absolut ingen reaktion alls.

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
592
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 310
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
103 946
Senast: pepp
·