Bukefalos 28 år!

Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu sitter jag på bussen hem, hinkar Cola Zero och är ologiskt stressad över 6421178 saker/känslor/män (inte riktigt den mängden män då, men). STREEEEEEESSENNNN.
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu sitter jag på bussen hem, hinkar Cola Zero och är ologiskt stressad över 6421178 saker/känslor/män (inte riktigt den mängden män då, men). STREEEEEEESSENNNN.

Yeah, right ;)

Just nu är jag lite besviken över att kvällens möte är inställt. Jag som för första gången den här veckan har sminkat mig och så ska jag ingenstans. Funderar på att gå ner på stan bara för att :p
 
Sv: Just nu... II

kl.

Just nu är jag trött som en gnu efter att ha blivit grillad/arbetsintervjuad halva dagen och rest i Norges obyggd andra halvan. Sitter på Ålesunds flygplats och flyget är försenat :(.
 
Sv: Just nu... II

KL

Just nu har jag fruktansvärt tråkigt & funderar jag på att ge serien Akward en chans (?)..
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu kollar jag på vänner och försöker tänka på annat än ångesten som äter upp mig inombords just nu :(
Bakade pepparkakor med tösen innan och det fick mig på andra tankar en stund, men sen tog degen slut..
 
Sv: Just nu... II

Just nu är jag arg och besviken. Jag och killen jag träffar är i samma land i fyra dagar till och ändå så lyckas han virra till det så vi inte kan träffas ikväll. Och så har min hårborste mystiskt försvunnit. :mad:
 
Sv: Just nu... II

:love:

Kl

Just nu har jag precis ätit middag och ska lägga barnen nu innan jag ska se säsongsavslutningen av Grey's anatomy.
 
Sv: Just nu... II

*Kl*

Just nu äter jag thaisoppa med varma ugnsbröd med ost och Philadelphia på :d (Inte på samma bröd dock utan på olika :D )
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu tittar jag på årets Victoria's Secret Fashion Show.

Jag blir nostalgisk. Kanske för att det är lite av en kombination av strippklubb och mode. Det är väl ingen som kommer dit för att se trenderna direkt (hur många kristaller ska det vara på en bh i år?), utan de kommer dit för att se en snygg show med tjejer i underkläder.
 
Sv: Just nu... II

*Kl*

Just nu ska jag försöka somna. Kan bli knepigt eftersom jag och Jonathan idag gick upp vid 13.15 :o (Jag var iofs uppe 8.15-9.30 för att ge dottern frukost och gå med henne till dagis.)
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu spelar jag PS3 och dricker öl i god väns sällskap samt messar med Snygg_Man, och har det således rätt fint.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
736
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 151
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
410
Senast: Silver Girl
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 707
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp