Bukefalos 28 år!

Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Just nu kollar jag på vänner. Efter det ska jag fixa middag. Kör matkasse och det blir biffar av lammfärs idag :d
 
Sv: Just nu... II

KL

Just nu är jag besviken efter att ha provat min jul/nyårsklänning som kom idag. Alldeles för stor :(
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu är jag extremt irriterad på precis allt och alla i världen. Just nu fryser jag även sönder, och det är inte ens minusgrader. Stabilt.
 
Sv: Just nu... II

knapp

Ligger utslagen i sängen. Varit mer eller mindre knockad av någon form av vintertrötthet senaste dagarna. Vill bara gå i ide.
 
Sv: Just nu... II

Just nu är jag på jättekonstigt humör. Irriterad och smått ledsen men vet inte varför. FEAR och en energidryck får det bli. Säkert nervös för att gå till arbetsförmedlingen imorgon också. MÅSTE måste måste dit.
 
Sv: Just nu... II

Kl

Just nu kollar jag på big bang Theory. Har precis ätit världens godaste middag. Klyftpotatis med lammbiffar och yoghurtdressing :d
 
Sv: Just nu... II

*Kl*

Just nu äter vi kladdkakan :d Jag äter min bit med skumbanan-glass och Jonathan äter sin bit med grädde. Alla lyckliga :D
 
Sv: Just nu... II

Jag betalade 7 600 kr respektive 7 400 kr för mina två senaste par. Förvisso har jag dyr smak på bågar men då jag har glasögon precis all vaken tid känns det ändå som väl spenderade pengar. Jag är egentligen mest tacksam att jag har råd utan att behöva fundera på saken, men fan vad mycket kul man kan göra för fem papp (t.ex. köpa skidor... :angel: ).
 
Sv: Just nu... II

Meeeen! Alla har choklad utom jag..

För just nu sitter jag och har pms-munchies, vill ha choklad.. Inget annat, bara jäkla choklad! :(
 
Sv: Just nu... II

Just nu vill jag gå och lägga mig så att jag kan inte gå upp klockan halv sex imorgon. Jobbar halvdag och börjar vid ett. Känns jävligt bra just nu. :D
 
Sv: Just nu... II

KL

Just nu sitter jag i sängen, vilket jag gjort i fyra timmar, och försöker banka in lite kunskap i hjärnan...
 
Sv: Just nu... II

Kl.
Just nu sitter jag och äter frukost på ett hotell i Norge och väntar på att bli hämtad för att åka på jobbintervju :).
 
Sv: Just nu... II

Just nu försöker jag komma iväg till arbetsförmedlingen och ta mig in i jobbgarantin för unga och boka tid hos VC och är det ens nån idé att åka till ams om man inte har alla sina betyg och arbetsintyg och skit klart? (Ja Lightzone, det är det, iväg med dig nu.)
 
Sv: Just nu... II

*KL*

Just nu väntar jag på att pasta-vattnet ska börja koka och att den som ringde mig under föreläsningen (troligtvis VC) ska ringa upp igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
736
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 151
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
410
Senast: Silver Girl
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 707
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp