Bukefalos 28 år!

Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu är jag alldeles pms:ig. Är jättesugen på choklad och började gråta när chokladen i min chokladkalender var äcklig. Alltså vafan?! Man är så orimlig.
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu är jag helt övertygad om att Playstation Networks underhåll kommer bli klart och låta mig logga in om jag bara rabiattrycker på "logga in" tillräckligt snabbt och tillräckligt hårt, tillräckligt många gånger.

(Läs också som: Just nu har jag så jävla tråkigt, låt mig spela CoD förfan Sony.)
 
Sv: Just nu... II

*Kl*

Just nu äter jag Estrella Grillchips med hemgjord tzatziki samt målar naglarna i ett väldigt försiktigt ljusrosa-glittrigt nagellack.
 
Sv: Just nu... II

*Kl*

Just nu ska jag till stallet. Ska motionera två ponnyer och försöka göra det snabbt för sen ska jag resten av dagen umgås med Jonathan :D (Nåja, dottern kommer också få vara med och umgås :p )
 
Sv: Just nu... II

Insåg precis att jag missat att den 13:e är fredag. Så bu måste jag göra om och göra rätt, kollegorna måste ju ha något att göra då.;)
 
Sv: Just nu... II

Haha! :yuck:

KL

Just nu försöker jag peppa mig att åka iväg till psykologen, som jag har undvikit liiiiite för länge. :o
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu spelar jag MW3, äter tomatsallad och är helt fysiskt slut efter dag tre av bantning + träning, men samtidigt sjukt nöjd och psykiskt pigg. Ska så jävligt ha tillbaka den fantastiska kroppen jag hade för två år sedan. Hey ho let's go!

bild2-1.jpg
 
Sv: Just nu... II

Just nu dricker jag kaffe, ser fram emot alldeles för mycket koffein, spelar Limbo och dör och dör och dör och dör. Ändå ett heeelt fantastiskt underbart spel.
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu har jag precis ätit mellanmål efter att ha kommit hem från stallet. Innan dess var vi på stan och hittade 2 par fina glasögon åt lilltjejen :)
Och självklart hittade jag ett par som jag själv vill ha. Har ett par redan men är inte supernöjd med dom och så ska dessa utgå i januari så måste bestämma mig NU. What to do?
 
Sv: Just nu... II

*KL*

Just nu äter jag fiskbullar, paprika, sockerärtor och chips. Konstig kombo? MAN FÅR ÄTA KONSTIGA SAKER NÄR MAN HAR PMS!!!!!! :rage: :rage: :rage:

ehmn, ja. :D
 
Sv: Just nu... II

Klart man får! Jag har nu på senare tid blivit så jävla sugen på kokt ägg när jag har PMS. :p

*kl*

Just nu sitter jag och läser lite om dvärgskäggagamer då jag hämtade hem min lilla skrutt idag. :love:
 
Sv: Just nu... II

*kl*

Just nu är jag lite lätt störd av hur mycket pengar det går denna månad. 3 000 spänn till kurslitteratur, över 5 000 kr på skidor, imorgon ska jag hämta mina nya glasögon och alla vet ju hur billigt det är... :cool:
 
Sv: Just nu... II

Glasögon ja, den underbara utgiften. De borde vara subventionerade. Jag har väl inte bett om att bara halvblind heller?

*KL*

Nu mår jag illa :D
 
Sv: Just nu... II

Eller hur! :mad: Jag har dessutom så stort synfel att mina glas inte blir billigare än en sisådär 4 000-4 500 kr, man kan inte välja de billigare glasen för de kommer helt enkelt inte i de styrkorna. De hade tack och lov en kanondeal på bågarna så de gick på bara 950 kr, men det blir ändå
en bit över 5 000 kr, IGEN.
 
Sv: Just nu... II

Gud så dyrt, tråkigt att lägga så mycket pengar på det. Kollade själv nya glasögon idag och fick ett erbjudande om 2 par glasögon med allt inkluderat + då att ett par skulle ha tjockare glas och det skulle gå på 2495 kr. Får vara glad över att jag inte har så stort synfel.
Men svärmor sa att hon betalade 8000 kr för sina hon köpte senast O_o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett...
Svar
2
· Visningar
184
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
1 390
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 175
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp