Bukefalos 28 år!

Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

*Kl*

Just nu pusslar jag med min dotter. Det är ett fantastiskt pussel med Pettson och Findus. Troligen är det 759:e gången vi pusslar det :banghead:
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu slötittar vi på Lyxfällan hur gick det sen i brist på bättre sysselsättning... önkaaaa. Ska nog gå å förbereda middagen snart eller nåt.


//r
 
Sv: Just nu... II

Just nu borde jag verkligen verkligen verkligen fota min tatuering. Men hittar ju inte kameran.
 
Sv: Just nu... II

KL

Just nu har jag tagit en riktigt varm dusch och gjort mig en kopp te med honung. Värme både utifrån och inifrån :p! Och har även lyxat till söndagen med att raka benen och ta på mig favoritparfymen :D!
 
Sv: Just nu... II

Just nu surar jag över att de är så jäkla långsamma med att ploga här nere i söder, kunde inte ta mig iväg till gymmet (jag må ha dubbdäck på cykeln, men de hade behövt vara tre gånger bredare...).
 
Sv: Just nu... II

*Kl*

Just nu är jag sugen på chips. Men har såklart inga chips hemma :mad: Dottern sover så kan inte gå hemifrån och köpa chips heller. (Vilket jag iofs inte hade kunnat ändå eftersom min plånbok är borta sen i tisdags och jag inte hunnit få hem nya kort.)
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu kollar jag på anger management och sen blir det väl något mer program innan jag lägger mig. Diskmaskinen är väl klar om en halvtimma ungefär och sen kan jag lägga mig.
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu är jag lite deppig över att jag var tvungen att lägga en (stor) del av mina tatueringspengar på ett par nya, rejäla vinterskor. Förhoppningsvis kommer det känns bättre när jag inte längre kommer hem med dyblöta, iskalla fötter.
 
Sv: Just nu... II

*Kl*

Just nu har jag så ont i min högra arm att jag inte vet var jag ska bli av. Det känns som en kniv rakt in i överarmen :mad: Jag kunde inte ens använder högerarmen för att hålla i mitt mjölkglas :(
 
Sv: Just nu... II

Aj, vad har du gjort?

kl

Just nu dricker jag oboy och försöker vakna, som vanligt vid den här tiden :p Ska gå ut på hundpromenad sen, men det snöar så mycket så jag försöker skjuta på det så länge det går...
 
Sv: Just nu... II

Jag har absolut ingen aning. Rätt som det var hade jag bara jätteont. Gjorde inget konstigt alls igår så det är ett mysterium!

*Kl*

Just nu äter jag en fantastiskt nyttig frukost med mjölk och Tresor-flingor :d Behöver en socker- och chokladkick innan jag ska ge mig på att plocka ut vinterdäcken från förrådet. (Förrådet är nämligen fyllt med min låtsassysters möbler. I vanliga fall är det en enkel uppgift att plocka fram däcken. Så icke idag.)
 
Sv: Just nu... II

*KL*

Just nu är jag precis hemkommen från vårdcentralen. Glad för att jag efter ca 3 år av idioter ha hittat en vettig doktor. Glad för att man i alla fall har börjat nysta i vad som är fel. Men med kraftig ångest över att läkaren misstänker gluten. Nej nej nej nej nej nej. :cry: Får helt enkelt hoppas att proverna visar nåt annat.
 
Sv: Just nu... II

Skönt att du fått tag i en bra doktor. Håller tummarna att det inte är gluten!


KL

Just nu har jag efter många timmar med tårar & ångest spontan bokat besök (1,5 minut innan telefontiden slutade) till fästmannen. Utan att innan ha ordnat hundvakt och har egentligen inte pengar till det.. :crazy: Men det får lösa sig på något sätt, det bara måste lösa sig!! Orkar inte vänta till januari, nu när vi äntligen får ses igen.. :(
 
Sv: Just nu... II

Kl

Sitter just nu på lunch och räknar ner dagarna till jullov. Ca 4,5 dagar kvar!!! Längtar som en tok på att den här praktiken ska vara klar. :D
 
Sv: Just nu... II

kl

Just nu lyssnar jag på Adrian Lux, lägger en ansiktsmask och fascineras över hur fruktansvärt ihållande irriterad man kan bli på någon för att densamma var en douche i en dröm.
 
Sv: Just nu... II

*Kl*

Just nu ska jag gå ut en sväng med hunden. Har haft en tämligen aktiv förmiddag med röjning av förråd, bankbesök, ridning, mockning, däckbyte och mat-handling så det blir nog en rätt lugn promenad.
 
Sv: Just nu... II

Just nu lyssnar jag på The Corrs och väntar på att tårtbotten 1 ska bli klar.
Sedan ska jag göra 2 och 3.
 
Sv: Just nu... II

*Kl*

Just nu ska jag göra tzatziki. Tror det blir fint att dippa chipsen i :d (Tog imorse ut kontanter på banken och köpte sedan mat. Och chips! :D )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett...
Svar
2
· Visningar
202
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
787
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
1 400
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 200
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp