Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu sitter jag i soffan, är dötrött och har sovit några timmar på soffan, jäkla skit. Med världens vidrigaste huvudvärk med för den delen. Orkar inte. Försöker planera morgondagen lite och klurar på vilken dag jag ska pallra mig iväg till frisören, har en och en halv vecka kvar här innan det är USA som gäller så då vill jag vara finer!
 
Sv: Just nu...

Usch vad jobbigt, hoppas huvudvärken ger sig.

Jag försöker natta en väldigt trött men väldigt envis mini som gör allt för att inte somna.
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu hänger jag med kompis, äter plättar och försöker orka spela ut L.A. Noire som jag köpte för ganska exakt två år sedan. Det är skönt att jag verkligen är taggad på att använda det jag köper tycker jag.
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu så ska jag fixa min frukost och sen åka iväg på ett tråkmöte. Men man gör det man måste antar jag..
 
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag alldeles för sent och försöker läsa på till provet som är kl.11 idag. Aldrig känt mig så oförberedd och nervös :crazy:
Meeen.... wish me luck.
 
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag och en vän på en väns balkong, trots att det är iskallt och regnigt. Skälet är att vi skulle göra langos. Vilket gick jättebra. Tills vi skulle fritera. Nu har vännen en rökfylld lägenhet som stinker bränt (och för den delen, en i panik nedvräkt och sönderslagen brandvarnare eftersom vi inte lyckades stänga av den och inte fick ut batteriet). Och vi är sjukt kalla och sjukt hungriga.

Jag börjar tro att min dröm om att bli hemmafru av något underligt skäl aldrig kommer att slå in.
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu tittar jag på tv och väntar på att min man ska komma hem från husrenoveringen.
 
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag på jobbet och käkar lite och inser att det är otroligt gott att ha minimajs i köttfärssås :)
 
Sv: Just nu...

Just nu ligger jag och lyssnar på det avtagande regnet och mår... väldigt konstigt. Vilket inte alls bådar gott, varken för träningsplanerna eller några andra planer för imorgon.

Mer sömn. Massor av mer sömn.
 
Sv: Just nu...

KL

Just nu tittar jag på kläder och funderar på om de svarta molnen utanför kommer leda till åskväder eller inte.
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu är jag nyvaken efter förmiddagen med årets mest störda drömmar, som bland annat innefattade ett ligg med exet som jag ännu är kär i (sjukt jävla onödigt tacktacktack), och en där jag var ihop med en terroristledare från ett TV-spel och där jag deltog i en massaker mot en flygplats utan att blinka (hela No Russian från MW2 fast verkligt, och jag njöt, är det nu jag ska bli rädd för mig själv?). Och jag tror det slutade med att jag var den enda i gruppen som överlevde, men att jag ändå blev skjuten av FSB eftersom jag av någon anledning ALDRIG kan springa i drömmar.

Mindre sömntabletter och börja lägga sig tidigare än 5, kanske.
 
Senast ändrad:
Sv: Just nu...

kl

Just nu tittar jag på ullared och surfar här. Ska snart försöka göra något vettigt, typ åka till stallet en sväng och köra till huset för att se hur köksbygget går. Snart har jag/vi ett kök! :)
(det är mitt, min man kommer då inte använda det, haha!)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
471
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 382
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 955
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 942
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp