Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Jag sitter i soffan, lyssnar på morgonpasset, dricker kaffekopp nr 2, slösurfar på buke, och funderar på att läsa en bok istället.
 
Sv: Just nu...

Just nu står jag i hallen och ska ta på mig skorna för att åka och träffa en trevlig bukefalist hos hennes medryttarhäst :)

(Damn autocorrect, när jag skulle skriva bukefalist ville den ändra till Buke Allah :rofl:)
 
Sv: Just nu...

Ska man vara helt sanningsärlig så sitter jag och svarar på det här inlägget, om bara några sekunder kikar jag vidare på lite andra trådar. Ska senare iväg och köpa mig ett par skor.
 
Sv: Just nu...

kl
Jag sitter och tittar på hur en grävmaskin förstör min fina(nåja, det är gräs i alla fall) gräsmatta. :(
 
Sv: Just nu...

KL
Sitter och väntar på att nagellacket på mina naglar ska torka så jag kan fixa mig lite utan att göra allting i min närhet inklusive mig själv röd!
 
Sv: Just nu...

*kl*

Halvligger i soffan, tittar på Shrek 3 och tycker synd om mig själv för att jag är förkyld IGEN. Var förkyld för bara några veckor sedan och trodde jag skulle klara mig ett tag men flytten söderöver har tydligen introducerat nya virus. Jippie....
 
Sv: Just nu...

kl

Sitter i sängen och spånar lite på inredning och design till nya lägenheten. Den ska totalrenoveras, alla rum ska strippas rena och tapetseras/målas om, golv ska läggas om, allt ska bli nytt och fräscht.
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu sitter jag på jobbet och lider mig igenom timmarna av tristess tills jag slutar kl 21 ikväll..
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu är jag förvirrad! Tydligen har högskolan bytat ut de två kurserna jag ska läsa i höst (inom ett program) så nu kom en helt ny litteraturlista. Som tur är har jag inte köpt några böcker än men tycker synd om de som gjort de :crazy:
 
Sv: Just nu...

Just nu ligger ja o slappar i soffan, katten ligger vid mina fötter o slappar lite han med :p
Har precis (eller rättare sagt för nån timme sen) äntligen fått en tid för att få komma o göra mitt "Tårtprov" inför ett ev. blivande jobb. Som jag förövrigt jätte jätte gärna vill ha! :D
 
Sv: Just nu...

kl

Sitter här på jobbet och vill bara gråta just nu. Just nu hatar jag mitt jobb. Vill gå hem och gömma mig under täcket...
 
Sv: Just nu...

Usch, det lät inte kul! :( Hoppas det blir bättre!!

kl
Själv sitter jag här framför datorn och är dödstrött för någon bestämde sig för att det var en väldigt bra ide att borra med slagborr tidigt imorse.. Har inte riktigt lyckats vakna än..Ska snart åka och kolla lite priser på spånbalar sedan till jobbet för att fixa ett passerkort så jag kommer in imorgon bitti.
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på i em. om det kanske blir att baka en äppelpaj:d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
471
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 399
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 113
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 054
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp