Bukefalos 28 år!

Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Sitter och väntar på att klockan ska bli 13.30 så jag kan få äta min lunch.
 
Sv: Just nu...

just nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag kan hänga upp tvätten!
 
Sv: Just nu...

Just nu väntar jag på att pajen som står i ugnen ska bli varm så att vi kan äta frukost/lunch snart :p (Semester = totalt förstörda rutiner, häromdagen åt vi middag 23:15 :angel:)
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu funderar jag på om jag ska ta ett par alvedon nu innan huvudvärken brutit ut helt eller om jag ska vänta en stund till.
 
Sv: Just nu...

Ta innan! Så börjar det verka fortare så kanske du slipper det värsta. :)

kl

Just nu sitter jag och surfar på buke och hör det inte så avslappnade ljudet från tvättmaskinen :p
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu har jag precis kommit hem från jobbet och väntar på att sambon ska komma hem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
480
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 469
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 635
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 588
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp