Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag och gruvar mig inför mitt "Tårtprov". Fick just veta att någon annan som jag "känner" oxå ska göra detta, och hon har jobbat som konditor i ett antal år så då har jag räknat ut att min chans att få jobbet är minimal :(
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu sitter jag och försöker genomlida min huvudvärk. Grämer mig att jag aldrig kommer ihåg att ta med värktabletter till jobbet...
 
Sv: Just nu...

Aj fy vad jobbigt:crazy:

*kl*

Just nu sitter jag och tittar på Ice Road Truckers:love: och väntar på att sambon ska komma tillbaka från affären så han kan börja laga mat:p
 
Sv: Just nu...

Akerman: Vad är det för jobb?

Jag sitter och spelar ManaWorld och är allmänt dyngtrött :p
 
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag och pluggar inför jobbet, då jag just nu går utbildning ( och sitter här.... i utbildningsyfte, såklart......... ;)
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu har jag precis kommit till jobbet och väntar på att klockan ska bli 9 så jag kan logga in på telefonen.
 
Sv: Just nu...

Vad jobbar du med som är så hemskt?

Jobbet i sig är väl inte så hemskt, jobbar som kundtjänst. Däremot är jobbet vansinnigt ensidigt och tristessframkallande och det är nog tristessen som är värst. Tar ca 100 samtal om dagen och 70-80 av dem är rena beställningssamtal. Du upprepar samma fraser samtal efter samtal samtidigt som du stirrar på en datorskärm. Dessutom är ljuset på kontoret i kombination med datorskärmen av sådan typ att huvudvärken kommer som ett brev på posten fram mot slutet av skiftet. Det är snarare mer regel än undantag att folk äter värktabletter och det finn tom en burk på bordet i receptionen med värktabletter där man kan gå och plocka efter behov.

Vi sitter i ett stort rum med massor av andra säljare från en mängd olika företag, det pratas överallt, det är inte tyst och lugnt någonstans utom möjligen på toaletten och vi har i sommar haft problem med luftkonditionen vilket gjort att kontoret varit som en bastu.

Hade gärna haft ett mer allsidigt jobb i en lugnare miljö men den möjligheten finns inte just nu tyvärr.
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu så vill jag så gärna rida ponnyn, men det här jäkla vädret stoppar mig!
 
Sv: Just nu...

Har du glasögon? I så fall kan det bidra till huvudvärken, din AG betalar då terminalglasögon åt dig eftersom du sitter vid en dator så länge. :)
 
Sv: Just nu...

Har inte glasögon och behöver inga heller enligt syntesterna. Har 0,9 på vardera öga och 1,0 tillsammans (gjorde ett syntest i juni).
 
Sv: Just nu...

Ok, synd annars kanske det varit enkelt att förbättra. Hoppas du hittar ett nytt jobb snart istället. :)
 
Sv: Just nu...

dl kl

hakar på denna tråden:p

Irriterar mig på att dagens tömkörning gick åt h*lvete när områdets största besserwisser råka gå förbi vår paddock och stannade å glodde:mad:
Kan inte släppa det:crazy:
 
Sv: Just nu...

kl

Kallar folk för och blir kallad för hora och diverse könsord i headsetet. :angel: Inget som att vara sådär härligt prepubertal som man bara kan bli med ett FPS.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
471
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 399
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 114
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 057
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp