Bukefalos 28 år!

Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu är jag nyvaken och häller i mig Cola (Zero) för att försöka komma till liv. Fy. Fan. Kan inte vara lagligt att vara uppe dessa tider på en söndag.
 
Sv: Just nu...

Varför är du uppe så tidigt?

Själv är jag nudyschad, sitter och försöker trycka i mig nånting i magen samtidigt som det kommer ut lika fort igen:cry::o:o
Whyyyyy?! Inte idag!
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu har jag precis kommit till jobbet och ser inte alls fram emot att jobba till kl 18.30 idag...
 
Sv: Just nu...

Varför är du uppe så tidigt?
Tävling med hästen.

kl

Jag sitter och får utslag av någon serie/film/vad det än är på SVT1, med så fantastiskt uselt skådespel och framför allt engelska att jag inte bara får utslag, utan nog också kommer att utveckla cancer i hjärnan inom kort. But then again, svensk film är ju alltid svensk film. Thure Lindhardt, in i bild för fan och var snygg innan jag får en hjärnblödning också.
 
Sv: Just nu...

Jaha!

Kl

Just nu sitter jag och väntar på sambon som duschar. Vi anlände till Tyskland igår och snart ska vi åka och handla så att vi kan fylla på kylskåpet.
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu väntar jag på att tvätten ska bli klar och så ser jag på The Bachelorette :love: Skäms lite men vafan :p
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu sitter jag och är nervös för att jag ska rida för tränare ikväll. Varför ska jag alltid vara så nervös för allting, spelar ingen roll att jag gjort det flera gånger tidigare.. Suck ;)
 
Sv: Just nu...

kl

just nu sitter jag och är nöjd att jag tog en promenad, sitter även om är lite smått nervös inför imorgon!
 
Sv: Just nu...

kl
Just nu ska jag hoppa i uniformen för andra gången idag... Usch och blä, vad skulle jag jobba extra för?
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu sitter jag och äter fiskpinnar efter att ha kommit hem från jobbet för en halvtimme sedan.
 
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag och tuggar i mig maränger fast att jag sagt till mig själv att jag inte får. (och så ser jag fram emot min lediga dag imorgon)
 
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag och slöar lite vid datorn innan jag ska börja fixa i ordning inför imorgon samt ta hand om resterna från dagens middag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
505
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 636
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 376
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 231
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • När den sista dagen kommer ...
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp