JW - för er som gillar rosa/ljusblått.

Sv: JW - för er som gillar rosa/ljusblått.

Ooh vilken söt grimma! *Vill ha* :love:
Klart du ska få visa alla JW-grejor om du vill! :)

Asså, VA FAN har ni för problem?! Skapa nya trådar om JW saker?! Jag har skapat FYRA trådar om JW saker!

1 - Nya JW saker! - 2005-10-11, 19:44
2 - John Whitaker FanClub. - 2006-03-11, 22:20
3 - JW - för er som gillar rosa/ljusblått. - 2006-04-01, 00:46
4 - Alla pannbands älskare! JW har nya!. - 2006-04-01, 01:10.

Vet inte om ni blandar ihop mig med andra personer, men 4 trådar, en var nästan ett halvår sen och en annan för snart en månad sen och två i natt.
Har ni nu problem med det, va fan öppnar ni trådarna då öht?!.

Jag tycker, precis som "Hampis" skrev att du ska stå på dig. För det första behöver de som inte är intresserade inte ens öppna tråden då det tydligt framgår av rubriken vad innehållet är. För det andra ska man ju få gilla vilka märken man vill. Och för det tredje så tycker jag personligen att det är bra, för annars hade jag inte vetat om alla nyheter. Så, tack! :bow:

Förresten tycker jag att luvorna var för söta, däremot hade schabraken väl stora rutor.

vad sött:) Fast min häst skulle inte passa i det:D

Rosa grimma, rosa grimskaft, rosa luva, och rosa schabrak - allt från JW. Mohahaha.

Huvorna va rätt så fina, men njae inte schabraken och faktiskt inget jag skulle kunna tänka mig att köpa! Men som sagt det är tur att vi alla är olika, hur skulle det annars se ut? Klart du får skriva trådar om det. :)

fan vad elakt, om det inte passar behöver du inte läsa tråden, du kan faktiskt hoppa över alla JW trådar :smirk:
Jag har ju oxå tjatat en massa om JW så ska du inte hacka på mig oxå??? :devil:

Jag gillar många av JW-produkterna, men det här var steget för långt för min smak:crazy:
Men smaken är som baken... det finns säkert någon annan som blir helt frälst av lycka över dessa produkter:D

Men jesus, lugna ner dig lite, behöver inte bli så upprörd för att någon tycker du gör många liknande trådar? ;)

Söta fluguvor!:love:
Grimman var däremot inte i min smak.

Själv skulle jag nog tycka att de skulle vara snyggare med hälften så stora rutor tror jag!.

Men JW´s andra schabrak är finfina! :D .

De där är nog mest gjorda för yngre, men finns ju även äldre som gillar rosa! ;) .

Jaaa! Vilken färg? Rosa? :) .

Rusa i Rosa JW! ;) .

Blir irriterad då folk väl tror att jag skapat 370 trådar när jag närmare räknat bara skapat 4. Varav 3 av dem har varit om produkterna. :smirk: .

Men, det kan kanske vara för att i stort sett varje utrustningstråd skriver du ngt om JW? Jag själv kan ju säga att jag tänker automatiskt på jw när jag ser ditt användarnamn ;)

shabrakt har ju så tråkiga rutor :(
men grimman o mössan tycker jag om, i rosa :D

URSÄKTA? Stort sett varje?.

Senaste tiden har jag inte skrivit ett skit om JW mot vad jag brukade för 3 månader sen. Nu nämner jag oftast bara JW i de trådarna då det handlar om JW produkter eller nått.

Ni borde verkligen skaffa er en hobby!.

Du får la ringa John igen å fråga om de kan börja göra ceriserosa sammetsschabrak med matchande luva då? :angel: .

Sorbe skrev:
Asså, VA FAN har ni för problem?! Skapa nya trådar om JW saker?! Jag har skapat FYRA trådar om JW saker!

1 - Nya JW saker! - 2005-10-11, 19:44
2 - John Whitaker FanClub. - 2006-03-11, 22:20
3 - JW - för er som gillar rosa/ljusblått. - 2006-04-01, 00:46
4 - Alla pannbands älskare! JW har nya!. - 2006-04-01, 01:10.

Vet inte om ni blandar ihop mig med andra personer, men 4 trådar, en var nästan ett halvår sen och en annan för snart en månad sen och två i natt.
Har ni nu problem med det, va fan öppnar ni trådarna då öht?!.

Jag har inget som hellst problem med att du gillar JW,
MEN jag tycker det börjar bli överdrivet att du måste göra nya trådar varenda gång det kommer/du hittar något nytt från JW.

Och shoure, du kanske har SKAPAT fyra trådar men du har säkerligen nämt JW i minst 400 trådar. . .

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 136
Senast: lilsan
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 919
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 114
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 657

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka