Sv: K9 Crap
Jag såg ett avsnitt där det mesta visade hundarna "off work". Då låg de mest och sov eller hade det mysigt i vardagsrummet med "sina" ungar/matte/husse.
Det är klart att det finns ett par saker att ifrågasätta, men de hemska scenerna med sönderstressade djur Gabbi beskrev har jag inte sett ännu. Återkommer när jag gjort det!
I något av dessa programmen såg jag när dom pratade lite extra med en av hundförarna. Han nämnde något i stil med att han ville ha hunden 100% taggad så fort något var på gång, då behölls intensiteten i (bit)arbetet mycket bättre. Sen lade han kvickt till att hunden ifråga var kolugn när dom gick ur tjänst och åkte hem, där den bodde ihop med både barn och fru och var en ypperlig familjehund. Så något rätt gör dom väl![]()
Jag såg ett avsnitt där det mesta visade hundarna "off work". Då låg de mest och sov eller hade det mysigt i vardagsrummet med "sina" ungar/matte/husse.
Det är klart att det finns ett par saker att ifrågasätta, men de hemska scenerna med sönderstressade djur Gabbi beskrev har jag inte sett ännu. Återkommer när jag gjort det!