Bukefalos 28 år!

Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Ingenting behagade gå våran väg, så nåja. Jag är bara glad det är över, jag vill INTE vara ond igen. :cautious:
Blev måttligt road när ni lynchade Drama före mig. :cautious:

Men bara så ni vet, jag har inte snackat skit en enda gång, är 100% säker på att jag gjort samma misstag som god den här gången. :p
 
Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Grattis goda!:up:

Ledsen att jag strulade och var tvungen att kliva av, men jag har hejjat på från ringside. Och terroriserat Paddi med diverse teorier.
 
Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Och mycket bra spelat av goda! Jag hade ju fördelen att bli siad första natten, så jag anade ju redan dag 2 att MM var siare och utifrån det gick det ju ganska enkelt att räkna ut att Mu och Monster var spion och ängel. :)
 
Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Knapp

Ja hjälp vilken lek. Snacka om svårt att välja käk när det fanns så många att passa sig för. Och jag som inte gillar att vara ulv heller:p

Och dynamiten ställde till det ännu mer, egentligen hade vi velat vänta innan vi kastade den första. Men eftersom det såg risigt ut för de kvarvarande ulvarna så var vi tvungna att kasta den om vi ville kasta den alls. Risken fanns ju att en av ulvarna skulle stryka med och då behövde det ju finnas minst två kvar och det hade det antagligen inte gjort efter lynchen. Dock hade iaf jag hoppats på ett något mer dramatiskt resultat av dynamiten.:angel:
 
Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Lite olika varianter på:
* offer dör
* björnbuse dör
* offer + björnbuse
* hela lyan :sneaky:
* två goda + björnbuse
* alla

Ett tag var jag inne på att hela Ankeborg skulle gå åt när Skråla Häckvift tog ton - men jag använde ju det scenariot i annat sammanhang :p
 
Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Så den sista dynamiten gick ut över dem själva? Vilken ondskefull LL vi hade den här leken ... :p

Äntligen får jag fråga det jag har undrat över - björnbusar, varför valde ni mig den första natten?
 
Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Och mycket bra spelat av goda! Jag hade ju fördelen att bli siad första natten, så jag anade ju redan dag 2 att MM var siare och utifrån det gick det ju ganska enkelt att räkna ut att Mu och Monster var spion och ängel. :)

Så du fattade det?
Valde dig för jag trodde du skulle kunna se mina ledtrådar.

Tur att någon fattade :D
 
Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Nu kanske jag kan få lite ljus på saken då vi diskuterade detta i början på leken :p Hur många möjligheter hade du?
 
Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Och ja, cirkus.

Det var mitt testamente. Fan vad frustrerad jag blev när ingen såg mina ledtrådar i texten!
Hur uppenbart som helst om man lusläst.
 
Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Nu kanske jag kan få lite ljus på saken då vi diskuterade detta i början på leken :p Hur många möjligheter hade du?

7st, men miss/blindgångare tog jag bort till vanliga dynamiten och använde bara till extraladdningen. I övrigt se nedan...

Sedan fick jag ju några intressanta förslag från er också ;)

Lite olika varianter på:
* offer dör
* björnbuse dör
* offer + björnbuse
* hela lyan :sneaky:
* två goda + björnbuse
* alla

Ett tag var jag inne på att hela Ankeborg skulle gå åt när Skråla Häckvift tog ton - men jag använde ju det scenariot i annat sammanhang :p
 
Senast ändrad:
Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Hedinn

Tycker hon har kommit med bra teorier och jag tycker inte att hon hintade om sin roll i början på spelet. Jag har inte sett något misstänksamt alls från henne under spelets gång men hon är också en van spelare. Men än så länge så ser jag inget misstänksamt alls.

Jag tyckte liksom inte att det kunde bli så mycket tydligare än så. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
14 525
Senast: LenaH
·
  • Låst
Tjatter I en fönsterglugg på Åsgränd sitter en liten, ensam figur och spanar ut över omgivningen. Takpannorna vibrerar i hettan och takrännorna...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
18 733
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp