kallhyra..

linnsan

Trådstartare
ska bara höra vad ni tycker om den här kallhyran.
det ingår:
*vatten
*el
*2 st boxar
*ca 2 ha mark med blandad terräng
*foder utrymme o sadelkammare är samma rum
*utrymme till hösilage bale ute

jag har hästarna där själv o sköter in-utsläpp o alla fodringar så det blir nästan precis som ett eget stall:D, jag står för staket
detta kostar 950 kr/månad för två hästar..
tycker ni det är ett rimligt pris, för mkt/lite..
tacksam för svar:D

Sv: kallhyra..

jag hade ungefär sådär, fast 5 hästar. och hantering av gödsel och transporter av ensilagebalarna behövde inte jag bry mig om.
jag betalade 1300kr/mån för det. då ingick öven sommarbeten på sommaren, fast egna staket.

svarar båda:D
jag tycker också att det var en ganska bra kostnad..
jag har samma hage..fast jag får ju dela in den i flera hagar förstås:idea: ;)
tacksam för era svar:bow:

Tycker att det låter jätte bra!

Hyr själv ett helt stall med 6 boxar, spolspilta med varm och kallvatten, sadelkammare, jätte fina hagar. Liten Paddock (25x30) för 4000 kr

Helt klart ett bra pris, varken dyrt eller billigt.

Jag hyr oxå ett stall men med 4 boxar, liten lösdrift, sadel/foderkammare, stort höloft, bra hagar, tyvärr ingen paddock, men staketerna står ägaren för. Detta betalar jag 2500kr/månad för. Skall givetvis tillägga att stallet är nybyggt o inte helt klart ännu, det ska fixas med lite smådetaljer som målning o så

Liknande trådar

Anläggning Jag har 2 egna hästar på en liten gård i en by i västra Götaland, har även 2 inackoderingar. Jag tycker det är så svårt det här med hur... 2
Svar
37
· Visningar
5 830
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej! Har en tjej som hyr in sin häst hos mig på lösdrift. Då det var väldigt spartanskt till en början fick hon en hyra på 1000kr/mån... 2
Svar
28
· Visningar
6 259
Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har... 2
Svar
25
· Visningar
5 162
Senast: Cilla
·
Anläggning Vi har 2 lediga boxplatser i vårt stall. Vad som ingår: Halm, Hösilage av god kvalité (fri tillgång dagtid). Samt så mycket som är... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
10 345
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur