Källqvist täcken

mackan

Trådstartare
Hej,

undrar var folk köper Källqvist täcken förrutom på Granngården som är enda stället jag känner till som är återförsäljare i min stad. Finns det återförsäljare som skickar mot postförskott om man vill beställa och inte kan åka dit personligen?

tack!

Sv: Källqvist täcken

Vet tyvärr inte, men ring upp eller gå in på Källqvists hemsida och fråga ?

Sv: Källqvist täcken

Hmm... sist jag kollade hemsidan höll de på att fixa till den så denna info fanns inte. men se - där finns den nu så fint. tack :) skulle väl kollat först antar jag....!

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
752
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 229
Senast: valy
·
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
5 596
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 454
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V