Bukefalos 28 år!

Kan inte se vilka trådar jag svarat i!

Martenix

Trådstartare
Är det bara tillfälligt för mig eller har alla det så?
Brukar ju alltid finnas en svart "bock" i de trådar man svarat i så man lätt ser men nu finns det inga sådana för mig!
Väldigt jobbigt i alla fall, hoppas det inte är långvarigt.
 
Sv: Kan inte se vilka trådar jag svarat i!

Och nästan direkt jag skickat iväg den här tråden så kommer bockarna tillbaka!
Tack, och nu blev denna tråd överflödig. ;)
 
Sv: Kan inte se vilka trådar jag svarat i!

Testade att att bort detta för att få ett "renare" utseende. Trodde inte så många brydde sig om detta, men där hade jag fel ;)
Jag har lagt tillbaka funktionen igen.
 
Sv: Kan inte se vilka trådar jag svarat i!

Aha, Tack! :bow:

Jag tycker iaf. att det är mycket bättre att ha den, då ser jag precis var "mina" trådar är!
 
Sv: Kan inte se vilka trådar jag svarat i!

Jag böt i samma veva avartar och trodde att jag hade gjort något fel. Sedan kom bockarna tillbaka och då trodde jag att, nu har jag väl gjort rätt då :D

Men nu får jag se hur det egentligen var med det. Tack för det ;) !
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 316
Senast: Wille
·
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
322
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
345
Senast: MiaMia
·
Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 100
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp