Bukefalos 28 år!

Kan man ha mjölk i brösten utan att vara/ha varit gravid?

S

surfbrud

Hej!

Jag upptäckte i söndags att jag har mjölk i mina bröst. Om jag klämmer på dem kommer det ut några droppar med vit vätska (kommer alltid ut oavsett när eller hur ofta jag klämmer). Jag har aldrig märkt att jag har det tidigare, men jag har väl å andra sidan inte klämt så mycket heller.

Kan man ha mjölk i brösten om man inte är eller har varit gravid?
Kan det vara en effekt av omställningen från p-medel?

Jag har nyligen slutat med p-medel och ska ha mens den 15:e mars. Jag mår illa från och till, har huvudvärk och svårt att sova och har känt av molvärk i magen. Jag känner mig väldigt trött men har i o f s också väldigt mycket att göra just nu. Är lite svängig i humöret och det känns som om brösten har växt lite, men de ömmar inte speciellt.

Jag skulle bli jätteglad om jag är gravid, men jag vågar inte hoppas för mycket, det är ju trots allt första försöket!

/Tove
 
Sv: Kan man ha mjölk i brösten utan att vara/ha varit gravid?

ingen aning men även om man är gravid så brukar det inte komma råmjölk förrän efter ganska många veckor, har för mej att jag läst runt 20.
 
Sv: Kan man ha mjölk i brösten utan att vara/ha varit gravid?

Mjölk som har med graviditeten att göra brukar komma mycket senare, så jag skulle inte ta det som ett tecken på att du är gravid.

Däremot tror jag inte det är ovanligt att kunna klämma ut vätska som du gör.
 
Sv: Kan man ha mjölk i brösten utan att vara/ha varit gravid?

Jajamen. Jag har haft det i ett år nu. Har aldrig varit gravid. Läkarna tog en massa tester,ultraljud och liknade. (hade en del andra märkliga symptom) men jag är helt frisk.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Var med om något konstigt för några dagar sedan. Träffade mitt kk som hade köpt sugproppar till brösten, haha och lekte med de. Sen blir...
Svar
14
· Visningar
3 469
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Mjölk och mjölk vet jag inte, drickbart är det iaf inte så mycket vet jag. För ett tag sedan hittade jag små gröna fläckar i min vita bh...
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: Nethril
·
Kropp & Själ Jag är inne på min tredje Mirena hormonspiral. De tidigare två har jag varit hur nöjd som helst med, men nu har det vänt. De första två...
2
Svar
25
· Visningar
19 367
Senast: corzette
·
Övr. Barn För en tid sedan ( i juni tror jag det var) hade sambon och jag oskyddat sex. (dumt jag vet. Påpeka inte det tack) tog ett dagen efter...
Svar
15
· Visningar
4 287
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp