Kan man tacka nej till extra kompis på playdate?

Men vad är det krångliga med att tacka nej till en playdate man är skeptisk till? Ts har ju varit tydlig med vad hon tänker om situationen och ville ha råd om hur man artigt avstyr träffen. Men visst, du behöver ingen utveckla om du inte vill.

För att väcka den sovande björnen. ;)
Ja det stämmer att jag vill ha råd hur jag inte sårar B. För jag skulle bli ledsen om jag bjöds med på en aktivitet och sedan inte fick komma. Jag vet dessutom att B inte är lika obekymrad som andra i tråden.
 
För att väcka den sovande björnen. ;)
Ja det stämmer att jag vill ha råd hur jag inte sårar B. För jag skulle bli ledsen om jag bjöds med på en aktivitet och sedan inte fick komma. Jag vet dessutom att B inte är lika obekymrad som andra i tråden.
Jag förstår dig fullt ut. Hade känt mig väldigt obekväm i din situation. Hoppas att du slipper liknande situationer i framtiden :).
 

Liknande trådar

Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 763
Senast: Mirtai
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 637
Senast: ako
·
Övr. Barn Jag är lite kluven i frågan hurvida man som förälder bör lägga sig i sitt barns vänskapsrelationer och i vilken grad man ska försöka...
Svar
6
· Visningar
1 864
Senast: Mois
·
Övr. Barn Jag har en son och vi har varit på fyraårskontroll på BVC. Jag känner att jag begriper inte detta: Fungerar det på "alla" fyraåringar...
2
Svar
36
· Visningar
3 192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp