Kandar från Hööks ?

A

Athina

Är det någon som har beställt det där Kandaret från hööks för 499kr?

Anledningen till att jag frågar är för att jag köpte det i butiken och när jag nu tittar på hemsidan så ser det inte alls likadant ut. Jag kan inte hitta min katalog för våren -04 och se hur det ser ut där heller... Någon som köpt det så jag kan snacka lite jämföringar med..?
 
Jag har ett sånt. fast jag har tagit bort nackremen och stångtygeln och använder det som ett vanligt träns.

kandaret har sett ut så länge, jag tror att det bara för förra bilden i katalogen som det är fel på.
 
jag har det gamla...
de nya ser lite annorlunda ut bla har de en prick på sidan av pannbandet o nosgrimman ser lite annorlunda ut till designen.

har använt d både som kandar o träns
 
Ja precis och det är ju det jag vill ha ! JAg köpte det för 1 månad sedan i butiken och det är då förra årets modell och nu när jag då tittade på hemsidan så ser jag att dom e annorlunda. Pricken på pannbandet och sedan så e nosgrimman bättre sydd, betydlig bättre sydd... jag e besviken, jag går ju till butiken oh vill köpa årets vara och får fjolårets vara, det fannas inga andra heller... :cry:
 
Har du köpt det från årets katalog? Har du pricken/märket på sidan av pannbandet?
 
jag har ingen "prick" på pannremen.

men nosgrimman ser ut som den i nyaste katalogen.

så har tränset sett ut i affären här länge, längt innan den nya katalogen kom ut. (har spanat in den länge)
 
När det vita fodret slutar på din nosgrimma.. alltså där pullback spänner kommer.. hur e fodret fast sytt?

På dom som satt i butiken, den gamla varianten så är änden bara limmad dessutom inte tillbaka vikt under det svarta som det skall vara, det är en vit flärp som sticker ut, så såg det ut på alla så det var nog inget tillfälligt fel, visst det orskara inget skav eller så men det är inte snyggt. Det är bättre sömnadskvalitet på dom nya som e i katalogen.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
795
Senast: Linda_A
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 129
Senast: JennyLz
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 199
Senast: Lobelia
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 262

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp