Bukefalos 28 år!

Kanin äter kungsgran?

L

Laaya

Vi har nyss köpt en kungsgran som kaninen är jätteförtjust idag och äter av. Är det farligt för kaniner att äta kungsgran? Jag har försökt söka på google men fick både ja och nej :S
 
Sv: Kanin äter kungsgran?

bästa är att ringa giftcentralen så får du ett svar på de direkt än att fråga folk här som kanske hört både ja och nej
 
Sv: Kanin äter kungsgran?

Antar att ni inte vill få granen uppäten, oavsett om det är bra kaninmat eller ej. Granar är väl rätt dyra att köpa in? Om det här nu inte handlar om en julgran så skulle jag satt upp staket runt granen :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 818
Senast: Badger
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 838
Senast: Habina
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
971
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp