kanin som gillar hästar?

S

simora88

Min kanin e helt betuttad i min ponny.. han skuttar mot hennes box när han e lös.. och han njuter när hon andas på honnom och han älskar att sitta på hennes rygg..
tex om jag går förbi henne med honnom i famnen (när hon står på stallgången) börjar han sprattla som en galning och hoppar upp på hennes rygg.

brukar kaniner bli "kära" i vissa djur?
min kompis föreslog att han skulle börja jobba på cirkus som voltigör :smirk:
 
Vad rart att din kanin gillar hästen. Jag skulle tro att det är för att kaninen gillar värmen när hästen andas på honom och hästens kroppsvärme när han ligger på ryggen.
 
jag måste tjata så jag får min digitalkamera tillbaka.. då kan jag knäppa :) OM jag får den tillbaka.. *suck* man ska då aldrig låna ut något..

fast är det nån som kan ta emot MMS så kan jag skcika från mobilen (har ingen infraröd port)

försökte sätta upp han på den andra ponnyn å se vad som hände men han ville inte äns sitta på henne :D
 

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 009
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 091
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
859
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
18 998
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp