Kanintråden!

Jag har blivit med kanin! Har länge velat ha en, nu blev det väldigt spontant då han skulle avlivas annars...

Tanken är en kompis i framtiden, men måste kastrera först.

20191106_210942.jpg

Var har ni era försäkrade? Jag har Folksam till allt annat...
 
Jag har blivit med kanin! Har länge velat ha en, nu blev det väldigt spontant då han skulle avlivas annars...

Tanken är en kompis i framtiden, men måste kastrera först.

Visa bifogad fil 39204
Var har ni era försäkrade? Jag har Folksam till allt annat...

Vilken sötnos!

Jag har försäkring i Agria, mest för att det inte var så mycket att välja på då, inte så många som försäkrade smådjur. Aldrig haft problem när jag använt den, men tänder täcks inte (gör det nog aldrig?).
 
Vilken sötnos!

Jag har försäkring i Agria, mest för att det inte var så mycket att välja på då, inte så många som försäkrade smådjur. Aldrig haft problem när jag använt den, men tänder täcks inte (gör det nog aldrig?).

Ska kolla upp dom då :)
Ser det som en självklarhet att försäkra!
 
Men ja, en kanintråd! :D Jag skaffade en nin för snart fyra veckor sedan i hopp om ett inte alltför krävande sällskap. Köpte en vuxen omplacering av uppfödare då han inte kan ställas ut, en liten rex över året. Nu har jag hö och spån fulla köket och han fäller oerhört just nu. Väldigt nyfiken, älskar att bli klappad och flyter ut till en pöl av päls med slutna ögon. Har honom lösgående när jag inte jobbar och det funkar bra. Mycket underskattat husdjur!
 

Bifogade filer

  • IMG_20191103_212545.jpg
    IMG_20191103_212545.jpg
    108,2 KB · Visningar: 36
@Riru min nin vägrade använda lådan trots rumsren så jag tog bort den och tittade vilket hörn han använde som toa, det vägrade han nämligen kompromissa med. Ställde toan där och då var han rumsren igen. Har också höet ovanför lådan, de gör ofta ifrån sig när de äter tydligen.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp