Kaos framhoppningar-regler

Sv: Kaos framhoppningar-regler

Aså jag tror inte att det är folket som hjälper till på framhoppningen jag tycker bara att det är bra men att lämna framhoppningen helt ensam och inte som styr upp det hela! typ så många får va på framhoppningen och höjning och sänkning att bara lämna ryttarna änsama där då blir de kaos det är dom som rider som orsakar det mäst om alla bara kan va trevliga mot varan och kominisera (stavning) med varan och se upp för varan då kommer det ALDRIG bli kaos !!!!!!!!!
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 442
Senast: Fiorano
·
Tävling Jag har en hopphäst som jag vill träna och tävla med men det blir sällan av då jag nästan aldrig har någon som kan följa med. Jag vet...
Svar
15
· Visningar
1 796
Hoppning Hej! Det är så att något händer i huvudet på mig på framhoppningen på tävlingar, På träningar går det jätte bra att hoppa och vi hoppar...
Svar
7
· Visningar
2 153
Senast: Caoimhe
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 219
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Träning och hälsa del 11
  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp