Bukefalos 28 år!

Kaos (Ulvlek)

Vad hade jag missat tyckte du egentligen ? Du hade ju inte tagit med min ytterligare fundering som jag skrev direkt efter (att onda skulle kunna gissa sig in i en lya ? )

Du vet väl själv vad du missade? Du skrev ju tom ett inlägg om det? Det cirkus påpekade.
 
Undrar om det är en massa extraröster eller dolda röster i omlopp? :nailbiting:
Ja du. Nu är vi ju inne på det som ingen vet iom
Dold röstlista.
Ryker jag trots att cirkus har fler röster så lär vi ju veta svaret på det åtminstone. Sedan om det är goda eller onda dolda röster kan vi inte veta 🤷‍♀️
 
Skummare än alla röster på mig tycker du alltså?
Ja tycker dom är skumma för karamel drog ju igång med rösterna på cirkus och sedan drog massor på den vågen. Verkar konstigt att då direkt satsa på en person första DL. Sedan verkade röstarna på dig komma in i efterhand, så känns som en av er borda vara god och den andra ond, eftersom det blev väldigt uppdelat på en gång. Jag känner dock inte jag har koll, men känns troligt att lyan då samarbetar för att få ut en person, som dom tror är god. Men jag vet inte tillräckligt för att säga bu eller bä i detta läget :nailbiting: bara mina tankar
 
Ja tycker dom är skumma för karamel drog ju igång med rösterna på cirkus och sedan drog massor på den vågen. Verkar konstigt att då direkt satsa på en person första DL. Sedan verkade röstarna på dig komma in i efterhand, så känns som en av er borda vara god och den andra ond, eftersom det blev väldigt uppdelat på en gång. Jag känner dock inte jag har koll, men känns troligt att lyan då samarbetar för att få ut en person, som dom tror är god. Men jag vet inte tillräckligt för att säga bu eller bä i detta läget :nailbiting: bara mina tankar
Fast alltså - @karamelldrottningen s röst var ju en klockren BoP (om än jävligt fyndig! :up: ) och i DL1 så blir det så lätt att alla bara fegar och röstar udda så det brukar ge mer om nåon eller några vågar lägga andra- eller tredjeröster.
Ingen utom onda vet ju något i DL1 så oftast är det goda som lynchar goda medan onda kan lägga enkla röster som inte sticker ut och luta sig tillbaka. :)
 
J


Helvetes fuck.

Jaa då undrar man ju om dom som kom in i slutet... 🙄
Jag och @Hedinn ?

JAg röstade på det jag tyckte var skumt och tyckte det var helt meningslöst att rösta på dig.
Dessutom gillar jag när det blir lite nerv redan i DL1 och inte en massa uddaröster.
 
Varför då?

Det har varit väldigt vanligt de senaste åren att ha en sådan (där goda hamnar där de dör) som tex delar ut spioninfo eller liknande och om det finns så vet vi att cirkus är där. :)
Det känns som info som onda lyan vill åt, om den finns så vet dom som är goda som är i lyan ju om den finns, så känns som info onda lyan vill åt. Därutöver gillar jag inte din röst på cirkus, för nu blev hon utröstat och hon va god. Så det verkar väldigt skumt för min del med båda sakerna.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 323
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 507
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 063
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 852
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp