Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Till alla...vi kan inte släppa, det är förl ângt och vi mâste gâ över en liten väg. Det är nya hagar, fortfarande mkt gräs sâ en hötuss smäller inte sâ högt .....men jag kan inte leda dom tillsammans längre(in). Ut gâr det bra, men kanske borde jag börja leda en i taget dâ ocksâ? Men dâ mâste ordningen bli tvärtom. Brun mâste ut först eftersom fux hoppar ut. In mâste fux först...kommer det att funka med ordningen ändâ kan man undra
Då vi hade fem hästar i stallet tog pappa min unghsät mellan pojkarna (två garvade ardenners på ca ett ton!) och tanterna framför (tömkörde dem i grimman) och kunde på så sätt gå en gång.
Förra vintern tog vi in dem lösa vilket dock resulterade att ett av stona aldrig kom utan man fick gå och leta efter henne senare (gick oftast o betade längre bort eller hade vid de få gånger hon faktiskt fattade att de andra gick in fastnat vid ensilagebalen - mycket bättre än gammalt tråkigt hö i stallet
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Hundavel & Ras Det är knappast ett problem med en begränsning på 500 individer om man är intresserad av vilka uppfödare som använder sig av BPH i nutid...
Hästmänniskan Jag har en häst med såna fläckar på ryggen! Tyvärr lätt att tro att det kommer från illasittande sadel, men tittar man efter är det ju...