Kaoset del 2

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 376
  • Visningar Visningar 306 791
Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.

En liten uppdatering mest för min egen skull!

Har haft lördagsångest de senaste 2 helgerna. Orsak? Att folks främsta intresse är att dricka alkohol, och att jag känt mig tråkig som bara sitter hemma 😁
Hur har jag copat med dessa känslor? Tagit mig till gymmet och blåst ur lite känslor.
Har det hjälpt? Ja

Kan även vara att midsommar närmar sig, jag avskyr ju högtider och har så mycket dåliga minnen av just midsommar. Nu jobbar jag på att bygga upp nya fina minnen ☺️
Kommer att åka till Kvikkjokk på torsdag morgon, slå upp tältet på Prinskullen där jag varit tidigare, och ta små vandringar därifrån.

Är alltid lite nojjig och nervös inför första vandringen för säsongen, men det känns ändå hyfsat tryggt med en plats där jag varit förut, tänkte testa gå lite längre denna gång då jag har mer tid!
Visa bifogad fil 169483

Har också lite ångest inför midsommar i år av någon anledning, kanske för att jag sannolikt kommer vara själv eller iaf mera själv än jag brukar. Hoppas du får en fin midsommar iaf och ser fram emot fler vackra bilder från dina vandringar! 🤩

Har också lite ångest inför midsommar i år av någon anledning, kanske för att jag sannolikt kommer vara själv eller iaf mera själv än jag brukar. Hoppas du får en fin midsommar iaf och ser fram emot fler vackra bilder från dina vandringar! 🤩

Fattar känslan ❤️ ett tips är att avinstallera alla sociala medier om dessa känns jobbiga, har fått göra det några år då det varit alldeles för triggande.
Tack och detsamma 🥰

Jag har tagit bort FB helt — en lättnad, det var inte alls något som bidrog positivt de sista åren.
Instagram: paus i 10 månader — också jätteskönt.

Behöver inte veta allt som händer. Är det någonting viktigt får jag den informationen i alla fall.

Jag tror verkligen på att sociala medier inte är speciellt bra för mig. Har hellre kontakt på andra sätt med vänner som jag verkligen uppskattar istället för att matas med innehåll som algoritmer vill att jag ska se.

Det går bra. Är lite avis på hur starkt du skött allting. Följer på fb men tittade in här efter en lång paus ❤️
En liten uppdatering mest för min egen skull!

Har haft lördagsångest de senaste 2 helgerna. Orsak? Att folks främsta intresse är att dricka alkohol, och att jag känt mig tråkig som bara sitter hemma 😁
Hur har jag copat med dessa känslor? Tagit mig till gymmet och blåst ur lite känslor.
Har det hjälpt? Ja

Kan även vara att midsommar närmar sig, jag avskyr ju högtider och har så mycket dåliga minnen av just midsommar. Nu jobbar jag på att bygga upp nya fina minnen ☺️
Kommer att åka till Kvikkjokk på torsdag morgon, slå upp tältet på Prinskullen där jag varit tidigare, och ta små vandringar därifrån.

Är alltid lite nojjig och nervös inför första vandringen för säsongen, men det känns ändå hyfsat tryggt med en plats där jag varit förut, tänkte testa gå lite längre denna gång då jag har mer tid!
Visa bifogad fil 169483!

Underbart är kort, eller nåt 😁

Ibland blir det inte som man tänkt sig.
Hatar att ge upp, jag känner mig som en fucking tönt.

Men jag vandrar för att få gå, inte ligga och ruttna i tältet. Det har blåst helt sinnessjukt mycket, jag har inte kunnat vara ute utan att hålla på blåsa bort... det var ju samma sak förra året när jag var till Trollsjön med mitt ex, då hade jag ju iallafall honom (och hunden) allt blir lite enklare med sällskap.

Grundplanen var då Kvikkjokk - Prinskullen.
Slå upp tältet och lalla runt där fram till söndag. Gick genom skogen, all good. Mötte ett par tyskar, de sa att det var "windy and really cold up there" hur farligt kan det vara tänkte jag 😁 dom hade rätt...
1000109373.webp

Slutade med att jag for till min kompis stuga, han har precis blivit nykter och skulle ha suttit ensam annars. Vi har en jättetrevlig kväll!

Underbart är kort, eller nåt 😁

Ibland blir det inte som man tänkt sig.
Hatar att ge upp, jag känner mig som en fucking tönt.

Men jag vandrar för att få gå, inte ligga och ruttna i tältet. Det har blåst helt sinnessjukt mycket, jag har inte kunnat vara ute utan att hålla på blåsa bort... det var ju samma sak förra året när jag var till Trollsjön med mitt ex, då hade jag ju iallafall honom (och hunden) allt blir lite enklare med sällskap.

Grundplanen var då Kvikkjokk - Prinskullen.
Slå upp tältet och lalla runt där fram till söndag. Gick genom skogen, all good. Mötte ett par tyskar, de sa att det var "windy and really cold up there" hur farligt kan det vara tänkte jag 😁 dom hade rätt...
Visa bifogad fil 169692

Slutade med att jag for till min kompis stuga, han har precis blivit nykter och skulle ha suttit ensam annars. Vi har en jättetrevlig kväll!

Drygt men himla cool bild du fick till ändå 😍

Liknande trådar

• Älskade hästar och tankar som gnager

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Är rökarna utrotade?