Kaoset del 2

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 486
  • Visningar Visningar 329 889

Bukefalos 30 år!

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.

Mycket ångest ikväll trots att jag hade en kompis på besök fram till läggdags ❤️
Tankar om hur lyckliga dom är ihop nu, att jag inte duger och att båda avskyr mig och att allt är mitt fel.
Ja ni hör ju, hjärnan spinner runt...

Mycket ångest ikväll trots att jag hade en kompis på besök fram till läggdags ❤️
Tankar om hur lyckliga dom är ihop nu, att jag inte duger och att båda avskyr mig och att allt är mitt fel.

Varför tror du dom är lyckliga? Deras relation låter väl inte som en dans på rosor direkt, jag gissar att de båda har det rätt så tufft nu...

Det är han som inte duger för DIG, du ska vara med någon som är lika bra som du. ❤️

Hoppas det lugnat sig, vet allt om hur hjärnan kan spinna iväg!
Ikväll eller en annan gång - skicka ett mess om du vill 🤗

Varför tror du dom är lyckliga? Deras relation låter väl inte som en dans på rosor direkt, jag gissar att de båda har det rätt så tufft nu...

Det är han som inte duger för DIG, du ska vara med någon som är lika bra som du. ❤️

Det är min ologiska hjärna som tänker så, att allt detta fört dom närmre varandra.
Samtidigt, vad spelar det mig för roll? Jag borde inte och ska inte vilja vara med en sån person överhuvudtaget. ❤️

Det är min ologiska hjärna som tänker så, att allt detta fört dom närmre varandra.
Samtidigt, vad spelar det mig för roll? Jag borde inte och ska inte vilja vara med en sån person överhuvudtaget. ❤️
Jobbigt. Men jag LOVAR att attraktionen kommer att falna undan för undan! Du vet ju egentligen att han (och liknande personer) inte är bra för dig i det långa loppet :) .

3 veckor efter att vi "gjorde slut" så la han upp ett inlägg "I 10 år har hon stått ut med mig ❤️" och så bilder på dom tillsammans 😂😂
En bekant som got my back skickade detta till mig eftersom jag bett om det. Det gör det lite lättare att känna FUCKYOUASSHOLE... jävla mytoman.

3 veckor efter att vi "gjorde slut" så la han upp ett inlägg "I 10 år har hon stått ut med mig ❤️" och så bilder på dom tillsammans 😂😂
En bekant som got my back skickade detta till mig eftersom jag bett om det. Det gör det lite lättare att känna FUCKYOUASSHOLE... jävla mytoman.

Solklar "allt ska se bra ut utåt"-grej att göra och också ett så himla tydligt bevis på att allt man ser och läser på SoMe sällan är vad det ser ut att vara.

Heja dig som satt dig själv först, trots att det gör ont och är jobbigt. Du är grym! ❤️

Ha! Här bevisar han för alla vilken jobbig människa han är. I en bra relation står man inte ut med någon.

Solklar "allt ska se bra ut utåt"-grej att göra och också ett så himla tydligt bevis på att allt man ser och läser på SoMe sällan är vad det ser ut att vara.

Heja dig som satt dig själv först, trots att det gör ont och är jobbigt. Du är grym! ❤️

Ja precis, lovar att hon krävt det eller att han vill fjäska för henne. Oavsett så har dom det inte bra. 😅🫣

Ja, enligt min erfarenhet är det alternativ 2. Han ska minsann visa ALLA hur fin han är och hur bra de har det. Det är såklart bara rökridåer 💀

Bara tragiskt egentligen.

Ha! Här bevisar han för alla vilken jobbig människa han är. I en bra relation står man inte ut med någon.

Jag kan verkligen inte släppa detta 😂😂 det är ju så sinnessjukt??!
Jag skrev faktiskt till henne efter det där inlägget och frågade om hon var medveten om hur länge det faktiskt höll på. Hennes respons? "Hur har du sett hans inlägg ens?"

Jag var med i en diskussion i våras där man menade att offentliga kärleksförklaringar på SoMe var en tydlig signal om förestående skilsmässa :D

Vet inte om det stämmer för alla, men nog är det märkligt med inlägg på SoMe om en person man borde kunna prata direkt med och förklara hur mycket man uppskattar?

Jag var med i en diskussion i våras där man menade att offentliga kärleksförklaringar på SoMe var en tydlig signal om förestående skilsmässa :D

Vet inte om det stämmer för alla, men nog är det märkligt med inlägg på SoMe om en person man borde kunna prata direkt med och förklara hur mycket man uppskattar?

Ja jag har sett nåt liknande, att de som kärleksbombar på SoMe är de som faktiskt har det sämst (kanske inte i alla fall) och det stämmer då på de jag följer!

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka