Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Utdrag från en delrapport, att jag inte ska köra ända in i kaklet med träningen :D
20220608_161215.jpg
 
Ja juste. Detta har ju egentligen inget att göra med kaoset.
Men min AG sa att om jag vill testa ett nytt jobb sen efter behandlingen så är jag fri att testa ett halvår, känner jag att nej detta var inget för mig så får jag komma tillbaka till samma tjänst.

Är det detta som kallas tjänstledighet? :D jag har ju noll koll på sånthär.
 
Ja juste. Detta har ju egentligen inget att göra med kaoset.
Men min AG sa att om jag vill testa ett nytt jobb sen efter behandlingen så är jag fri att testa ett halvår, känner jag att nej detta var inget för mig så får jag komma tillbaka till samma tjänst.

Är det detta som kallas tjänstledighet? :D jag har ju noll koll på sånthär.
Ja det låter precis som tjänstledighet. :) Vilken chans!
 
Ja juste. Detta har ju egentligen inget att göra med kaoset.
Men min AG sa att om jag vill testa ett nytt jobb sen efter behandlingen så är jag fri att testa ett halvår, känner jag att nej detta var inget för mig så får jag komma tillbaka till samma tjänst.

Är det detta som kallas tjänstledighet? :D jag har ju noll koll på sånthär.
Alltså din arbetsgivare! 😍😍😍. Ja, det är tjänstledighet. Ta klivet och testa att använda fler av dina talanger!
 
Ja det låter precis som tjänstledighet. :) Vilken chans!

Alltså din arbetsgivare! 😍😍😍. Ja, det är tjänstledighet. Ta klivet och testa att använda fler av dina talanger!

Ja dom är bra!
Problemet är att jag inte har nån aning om vad jag vill göra 😂 jag trivs ju skitbra på nuvarande ställe, men hade väl velat få upp lönen och inte ha så tidiga mornar :D
Vi får se om det dyker upp nåt spännande.
 
Ja dom är bra!
Problemet är att jag inte har nån aning om vad jag vill göra 😂 jag trivs ju skitbra på nuvarande ställe, men hade väl velat få upp lönen och inte ha så tidiga mornar :D
Vi får se om det dyker upp nåt spännande.
Finns det något du skulle vilja prova hos nuvarande arbetsgivare?
 
Vi har enbart städ (på nuvarande ställe även posthantering) så nä 😁

Jobbar alltså som städerska, är uthyrd till ett ställe i stan där jag har heltid.
Inte så många valmöjligheter då 😄
Finns det något som lockar på något av ställena du varit inhyrd till?
 
Inte så många valmöjligheter då 😄
Finns det något som lockar på något av ställena du varit inhyrd till?

Nja, jag vill ha ett jobb där jag rör mig ordentligt. Tror jag skulle bli galen av att sitta stilla... Har funderat lite på lager, men får marinera den tanken lite.

Städ är så himla bra egentligen, man får vara aktiv, man får lägga upp sina dagar själv, jag känner mig fri under ansvar. Det är ju lönen som är lite skrutt, och då tjänar jag nog ändå hyfsat tror jag.
 
Nja, jag vill ha ett jobb där jag rör mig ordentligt. Tror jag skulle bli galen av att sitta stilla... Har funderat lite på lager, men får marinera den tanken lite.

Städ är så himla bra egentligen, man får vara aktiv, man får lägga upp sina dagar själv, jag känner mig fri under ansvar. Det är ju lönen som är lite skrutt, och då tjänar jag nog ändå hyfsat tror jag.
Du kan ju ta tjänstledigt för att plugga också :)
 
Nja, jag vill ha ett jobb där jag rör mig ordentligt. Tror jag skulle bli galen av att sitta stilla... Har funderat lite på lager, men får marinera den tanken lite.

Städ är så himla bra egentligen, man får vara aktiv, man får lägga upp sina dagar själv, jag känner mig fri under ansvar. Det är ju lönen som är lite skrutt, och då tjänar jag nog ändå hyfsat tror jag.
Posten? Fastighetsskötsel?
 
Nåja, det är en ickefråga just nu.
Jag nämnde det bara för henne på vårat medarbetarsamtal. Jag lär nog bli kvar så länge jag har mitt nuvarande ställe :D
 
Nåja, det är en ickefråga just nu.
Jag nämnde det bara för henne på vårat medarbetarsamtal. Jag lär nog bli kvar så länge jag har mitt nuvarande ställe :D
En bra chef är också värt så himla mycket! Så sammantaget med ett jobb du gillar, är bra på, får uppskattning för, är på ett ställe du gillar och har en bra chef och arbetsgivare så låter den vågskålen väldigt tung 🙂 Även om det är tråkigt att lönen är låg i jämförelse med andra jobb.
 
En bra chef är också värt så himla mycket! Så sammantaget med ett jobb du gillar, är bra på, får uppskattning för, är på ett ställe du gillar och har en bra chef och arbetsgivare så låter den vågskålen väldigt tung 🙂 Även om det är tråkigt att lönen är låg i jämförelse med andra jobb.

Så är det ju verkligen ☺️
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp