Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Midsommar!

Ska snart iväg och köra backträning med en kompis, förhoppningsvis bada efteråt.
Har köpt hem så jag ska käka tacos till middag, godis och chips till kvällen.
Eventuellt promenerar jag milen ikväll då det är jättefint väder 🌞

Är bjuden på 4 olika grejer, men jag orkar inte vara med par eller folk som dricker just den här dagen. Känns som ett bra beslut!
Har eventuellt en plan att springa milen imorgon, då vill jag vara pigg.

Har helt ärligt ett rätt stort sug just nu. Inte jättekul, men det går ju över!
Min idolmänniska - @pepp 😍! Visst ÄR hon AMAZING!!!
 
Det var okej!
Vi körde backträning 1 timma, sen mötte vi upp hennes kille och hans kompis vid stranden, badade och satt och hängde.
Jag valde att gå hem före dom (det dracks) värmde upp pizzarester, stängde för persiennerna och låg och kollade på Shameless tills klockan blev 22, då gick jag och la mig 😊

Fantastiskt bra! 👏 Både att se till att träffa folk och vara social, samt inte minst att känna när det är dags att gå hem, och ha en fin resterande kväll ensam. 🥰 Vad långt du har kommit mot förut!
 
Det lät som om du fick en helt okej midsommar, @pepp. Nice.
Nu ska jag berätta varför du är min idol: Du har kämpat dig till insikt. Du har lagt den insikten i vågskålen och valt @pepp. DU FORTSÄTTER ATT VÄLJA PEPP VARJE DAG.
Att vara snäll mot sig själv och att jobba för ett bättre mående och ett fantastiskt och lyckligt liv är ett himla slit även om resan såklart har många (fler och fler?) Vidunderligt vackra, själslyftande ögonblick...
Typ så....
 
Det lät som om du fick en helt okej midsommar, @pepp. Nice.
Nu ska jag berätta varför du är min idol: Du har kämpat dig till insikt. Du har lagt den insikten i vågskålen och valt @pepp. DU FORTSÄTTER ATT VÄLJA PEPP VARJE DAG.
Att vara snäll mot sig själv och att jobba för ett bättre mående och ett fantastiskt och lyckligt liv är ett himla slit även om resan såklart har många (fler och fler?) Vidunderligt vackra, själslyftande ögonblick...
Typ så....

Tack snälla :o jag har lite svårt för det där med att vara snäll mot mig själv, det är nog en livstids jobb. Men det har blivit så mycket bättre (tack och lov) ❤️
 
Tack snälla :o jag har lite svårt för det där med att vara snäll mot mig själv, det är nog en livstids jobb. Men det har blivit så mycket bättre (tack och lov) ❤️
Det är skitsvårt men du gör det så bra :heart är jävligt impad av hur långt du har tagit dig och hur bra det faktiskt går. En annan kan inte ens ta sig i kragen och försöka vara lite sundare. Grymt bra jobbat av dej :banana:fortsätt så
 
En gammal bekant skrev detta precis!
Känns fint att man kan inspirera andra, hen har också en del strul med alkohol.

Screenshot_20220629-151907_Instagram.jpg
 
En grej jag tänkte på nu när jag ligger ensam på stranden är att förut hade jag känt mig obekväm och värdelös. Nu njuter jag.

Det är en fin känsla att kunna umgås med sig själv och uppskatta det :)
Förut drack jag ju vin så fort jag kände mig ensam!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp