Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Haha ja. Jag tänker mest att jag inte har nåt liv 😁 men det var skönt, jättefint väder som sagt ☺️
Det är väl klart att du har ett liv :) ! Jag skrev alldeles precis ett inlägg i vad-gör-vi-tråden om att jag har "tant-lördag"... :D Nyduschad i soffhörnet med dator, TV, god bok och mannagrynsgröt. Mer komplicerat och livat än så behöver det inte vara.... Jag håller tummarna för att du hittar någon rolig hobby som kan sysselsätta dig på hemmaplan :) !
 
Det är väl klart att du har ett liv :) ! Jag skrev alldeles precis ett inlägg i vad-gör-vi-tråden om att jag har "tant-lördag"... :D Nyduschad i soffhörnet med dator, TV, god bok och mannagrynsgröt. Mer komplicerat och livat än så behöver det inte vara.... Jag håller tummarna för att du hittar någon rolig hobby som kan sysselsätta dig på hemmaplan :) !

Ja, det tar nog bara lite tid att styra om hjärnan att tycka samma. Egentligen tycker jag ju det är väldigt skönt! Var rätt slut energimässigt efter förra helgen.
Har tagit ett bad nu och ska se om jag hittar nån halvkass film att se :D
 
Min hjärna vill gärna försköna tiden innan nykterheten, som att jag hade ett rikt och socialt liv.
Det var ju inte så det såg ut, jag satt ju ensam hemma och drack, och ringde folk för att jag kände mig ensam.
Viktigt att påminna mig om det!
 
Ja, det tar nog bara lite tid att styra om hjärnan att tycka samma. Egentligen tycker jag ju det är väldigt skönt! Var rätt slut energimässigt efter förra helgen.
Har tagit ett bad nu och ska se om jag hittar nån halvkass film att se :D

Se för guds skull bara inte den här:
257E29EF-0876-460A-B157-B258C0632184.png


Jag ville se en lite lagom slö film i går och valde den men den var riktigt dålig 😁
 
Ja det gör det nog för mig med.
Fast nåt inre jag vill fortfarande ha stökiga nätter, men jag har börjat acceptera att det ligger bakom mig nu, jag är för trött för sånt :D
Sånt kan jag också vilja ha. Det är min självdestruktiva sida som vill supa ända in i kaklet och sabba ALLT (relationer, ekonomi, rubbet) under en kväll 🙃 Kan på riktigt få en fuck-it-känsla och behöva sansa mig.
 
Sånt kan jag också vilja ha. Det är min självdestruktiva sida som vill supa ända in i kaklet och sabba ALLT (relationer, ekonomi, rubbet) under en kväll 🙃 Kan på riktigt få en fuck-it-känsla och behöva sansa mig.

Kan nog vara nåt liknande för mig..
Bäst vi håller oss borta från det!
 
Skrev ett inlägg nyss men raderade. Inser att jag är såpass offentlig nu så vissa saker kan jag inte riktigt dra upp.

Men en fundering, är det vanligt att känna sig less på sina relationer under resans gång? Jag tänker ofta på hur det skulle vara att bara flytta, bara börja om på 0. Samtidigt är jag så bekväm här, jag vet vad jag har osv.
Skulle aldrig orka återställa min lägenhet heller 😂
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp