Kaoset del 2

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 486
  • Visningar Visningar 329 894

Bukefalos 30 år!

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.

Det låter tufft, men jättebra att komma igång med rutinerna igen. Det brukar hjälpa. Har du fortfarande kontakt med din terapeut? Tänker att det kan vara en god idé att göra upp en plan med hen för hur du ska hantera att hon kommer tillbaka till jobbet. Tänker på dig! ❤️

Jo vi har kontakt! Tänker att jag ska ta upp det med henne nästa gång vi ses ❤️

Har ni mycket med varandra att göra, eller kan man med lite planering undvika att stöta på henne?

Kan absolut försöka hålla mig undan, jag väljer ju ut lite vilka jag umgås med. Så det borde gå bra så sett, det är bara vetskapen att se henne som triggar igång lite ångest. Just att jag vet att han är med henne nu 🥴 om ni förstår hur jag menar..

Jo vi har kontakt! Tänker att jag ska ta upp det med henne nästa gång vi ses ❤️

Kan absolut försöka hålla mig undan, jag väljer ju ut lite vilka jag umgås med. Så det borde gå bra så sett, det är bara vetskapen att se henne som triggar igång lite ångest. Just att jag vet att han är med henne nu 🥴 om ni förstår hur jag menar..
Fattar att det kan vara jobbigt. Men tänk på vilken feg skit han är och vilken nitlott det är att bli med honom ändå.

Budskap idag när jag var ute och körde ❤️‍🩹
52507.webp

Min springkompis kom med ett bra tips idag, hon har också gått igenom ett vidrigt breakup nyligen.
Hon skrev ner allt hon ville säga till sitt ex och bad sen sin kompis läsa upp det för henne, det fick henne att verkligen se hur illa han hade behandlat henne. Så jag ska knåpa ihop något i helgen och låta min bästis läsa upp för mig på måndag ❤️

Min springkompis kom med ett bra tips idag, hon har också gått igenom ett vidrigt breakup nyligen.
Hon skrev ner allt hon ville säga till sitt ex och bad sen sin kompis läsa upp det för henne, det fick henne att verkligen se hur illa han hade behandlat henne. Så jag ska knåpa ihop något i helgen och låta min bästis läsa upp för mig på måndag ❤️
Vilken bra idé!

Ett tips du kan göra själv är att gräva i obehaget. Ångesten och det intima pinsamma. Objektivt sett har du beskrivit en extremt oattraktiv man (som ljuger, bedrar och är allmänt fegskit) samt en relation som inte är särskilt avundsvärd med affärer osv. Ända är det något du jagat. Du verkar tänka mycket på kvinnan och mannen i den här relationen. Fundera på exakt vad är det som gör att du dras till den här mannen? Vad äraytraktivt. Vad ger dig ångest? Vågar du sitta med obehaget hittar du ju dina värderingar. De aspekterna du dras till i honom är kanske något du själv saknar i ditt liv och borde börja sträva efter. T.ex det är så attraktivt med en man som spelar gitarr. Börja då spela gitarr.

Så jäkla bra att du tar tag i saker och ting nu! Du är så jäkla modigt ärlig! Nu har du varit ärlig mot den där karln, och mot hans sambo, och mot dina vänner, och mot oss. Nu är det tid för dig att möta dig själv på riktigt igen, så kommer du på rätt köl igen. Jag tror på dig!

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka