Bukefalos 28 år!

Kastreringstid beställd

MissFideli

Trådstartare
31 maj blir Abbie av med fertiliteten. Sorgligt. Och dte skulle inte förvåna mig om man 2 månader efter kommer på att patellaluxation inte är ärftligt. 2 månader efter Yogas kastrering fick Abbie sin diganos.

Men så är det. Och snart föds en kull som jag är SÅ sugen på att köpa en kattunge ur, nått jag antagligen inte vågar.
 
Sv: Kastreringstid beställd

:(
Det är säkert inte meningen att du ska använda Yogas linjer, om två år kommer man på att det finns allvarliga sjukdomar i de linjerna, och då är du glad :)

Satsa på en ny unge du, om du känner att du har tid och ork till det.

/sassy med en 10-mån blivande avelshona som vägrar löpa... :crazy:
 
Sv: Kastreringstid beställd

Den som föds nu är samma linjer. Fast utan Yogas pappa. Det är Yogas mammas kullsysters dotter som ska ha, dvs Yogas kusin. Men du har nog rätt.
 
Sv: Kastreringstid beställd

Du ska då råka ut för en massa onödiga tråkigheter...:(

Men jag tror att du kommer att hitta andra katter att avla på :)

Det går, jag vet...det tog mej nästan 5 år innan jag hade hittat rätta honan till min hankatt :)

Nu håller jag på med nästa ras, och jag håller tummarna att Ebba och Junior kommer att passa ihop och få fina "bebbar" :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag tog ur min spiral i vintras då den hade suttit inne sina 5 år. Så körde vi med kondom men efter en familjemedlems bortgång i januari...
Svar
17
· Visningar
1 604
Senast: Suspiria
·
Övr. Katt Eftersom jag vet att det finns mycket erfarenhet av katter här på forumet gör jag ett försök med en tråd för att försöka förstå vad som...
Svar
8
· Visningar
1 737
Senast: alice
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 132
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 753
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp