Katt som hellre bor hos grannen!

Royal_724

Trådstartare
Har då en kastrerad hankatt på sju år som gärna går till grannen som bor ca 1 km härifån. Vet inte hur många gånger vi har vart och hämtat honom där, finns det något man kan göra?
Varför jag tror han är där är för att dem har väldigt många sorkar på sin gård sen har dem en ladugård med får och där inne har tanten allid mat ståendes till sina katter!
Har försökt hålla honom inne men det hjälper inte! Ibland kan han va hemma typ en vecka och sen sticker och ibland bara en eller två dagar! Känns lite tråkigt att han inte är här...
 
Sv: Katt som hellre bor hos grannen!

Antingen har han nått han inte gillar hemma hos er (nått som ändrats precis innan han började med detta?) eller så är det maten.
 
Sv: Katt som hellre bor hos grannen!

Nu har jag fått hit mina katter, så nu är det nog lite därför han inte vill va hemma! Men detta har skett i typ i nästan två år, tror jag!
När han väl är hemma så äter han glatt och så! Fast inte om man tar in honom!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 018
Senast: Skjøldur
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 809
Senast: nullo-modo
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har en katt som beter sig väldigt konstigt på kvällarna och nätterna. Merida är en 2 årig ragdoll som bott hos mig hela...
Svar
8
· Visningar
2 247
R
Övr. Katt Har ett litet bekymmer... En granne (eller ja, det är 700 m mellan husen här) har en honkatt som kommer hit till oss när hon löper. Vi...
2
Svar
28
· Visningar
4 041
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp