Katt upphittad, vad göra nu då?

Sv: Katt upphittad, vad göra nu då?

Samma sak de katter som försvinner vid flytt, rymmer i samband med vetbesök eller bilresor. Kan vara högst välskötta, älskade katter som kommer på villovägar. Men som sagt, de eftersöks av ägarna på alla upptänkliga vis.

Guling inte synts till mer =(
 
Sv: Katt upphittad, vad göra nu då?

Vilken underbar katt! :love: Skillnaden mellan henne och tillexempel Doris är ju att hennes människor letade efter henne och att hon själv letade sig hem. Jag tror inte att någon av de katter som har hittat mig (hittekatter:angel:) skulle ge sig härifrån frivilligt! Två av dom har inte många hundra meter hem till sina ursprungliga människor.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Idag var mamma ute och gick i skogen (elljusspår) och såg en katt. Kanske inte skulle vara något att bry sig om, men hon tyckte att...
Svar
4
· Visningar
1 092
Senast: Idas
·
Övr. Katt Händelsen i korthet; Var ute innan igår 14/10 runt 17 kanske och såg en kattunge på en plats 2 meter upp som såg lite felplacerad ut...
2
Svar
24
· Visningar
4 738
Senast: kazam
·
Katthälsa Sedan i slutet av sommaren har jag en ny gäst ute i stallet. En stor ståtlig hankatt. Först såg jag bara på åtgången av kattmat och på...
Svar
14
· Visningar
2 043
Senast: TinyWiny
·
C
Övr. Katt Våra två älsklingar är ju "huskatter" kort och gott - och helt underbara. Men jag funderar ändå litegrann... Vad som kan finnas i... Om...
2
Svar
22
· Visningar
7 329
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp