Det var verkligen likt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var verkligen likt!
Men vilken fantastiskt gullig bild!Visa bifogad fil 188250
Brorsorna - sÄ olika och sÄ underbara. Jag kunde inte ha fÄtt bÀttre katterheart
Det Àr mÄnga blomkrukor och vÀxter som har kraschat, men det Àr ju vÀrdsliga ting. De skÀnker glÀdje, gossarna, och purrar och spinner och knattrar dygnet om. Det Àr sÄ lÀnge sedan jag hade kattungar att jag har glömt vilken vitamin- och lyckoinjektion det Àr
![]()
Den hÀr tjejen ville ocksÄ vara med pÄ foto idag
Visa bifogad fil 188278
Det Àr ju alltsÄ inte en eller tvÄ katter som min syster har, utan de har just nu sju katter(normalt sett brukar det vara fem katter, och det Àr nog Àven den lÄngsiktiga planen).
Inte registrerat och renrasigt med stamtavla, men hon har tagit nÄgra fÄ kullar de senaste tio Ären. Den hÀr vÄren en kull, dÀr den mörkmaskade föddes (och den ska hon ha kvar eftersom det Àr den katten som Àr gladast i deras ettÄriga bebis, men en kullsyster Àr fortfarande kvar som ska sÀljas). Innan det var nog den senaste kullen ca fyra Är sedan, eller nÄgot sÄdant.*nyfiken* föder hon upp katter?
VÄra pojkar Àr ju lite tvillingsjÀlar.Den andre Àr jag Àrligt talat lite orolig för. Han ligger i den lilla glipa mellan persiennerna vi gjort Ät honom i söderfönstret och vÀntar pÄ solen pÄ förmiddagarna. Sen gÄr han ut pÄ balkongen nÀr det Àr över 30°C och fortsÀtter kremeringen.
Visa bifogad fil 188311