Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har haft besök idag på förmiddagen av hon från stödorganisationen som förmedlat Svante och Olof till mig. ( Hon har varit här många gånger sedan jag fick dem i oktober pga att vi blivit väldigt goda vänner och hon bor två kvarter bort från mig bara).

Svante och Olof tycker INTE hon är nån bra tjej 😂 Hon har räddat livet på dem men de förknippar henne med veterinärbesök och flytt.

Tur hon är van vid att det blir så och inte tar det personligt 😂
Pojkarna drar som en avlöning direkt hon kliver in och sekunden hon gått kommer de fram och är lika kelna, busiga och aktiva som vanligt . Otack är världens lön 😅😎
 

Bifogade filer

  • 20BE73BA-A33F-4F99-B7F1-8863F37AAAFD.jpeg
    20BE73BA-A33F-4F99-B7F1-8863F37AAAFD.jpeg
    197,3 KB · Visningar: 38
Lite synd att det bara är ut till vårt förråd.. Fast det är klart, mycket fåglar och andra katter som går förbi.
Tuva verkar gilla det! Lina är mer skeptisk än så länge men det vänder nog snart.


Till sommaren/våren så satsa på att bygga en nätdörr så kan du ha öppet 😄 brukar uppskattas otroligt 😄

Jag har ju innätad balkong som katterna kan vara på och gå ut och in som de vill varma årstiden, men hemma hos mina föräldrar som bor i villa har vi en sån nätdörr att användas sommartid. Otroligt uppskattat av katterna samt himla smidigt för oss människor också när man vill ha ”öppet fast ändå stängt” 😄
 
Jag har haft besök idag på förmiddagen av hon från stödorganisationen som förmedlat Svante och Olof till mig. ( Hon har varit här många gånger sedan jag fick dem i oktober pga att vi blivit väldigt goda vänner och hon bor två kvarter bort från mig bara).

Svante och Olof tycker INTE hon är nån bra tjej 😂 Hon har räddat livet på dem men de förknippar henne med veterinärbesök och flytt.

Tur hon är van vid att det blir så och inte tar det personligt 😂
Pojkarna drar som en avlöning direkt hon kliver in och sekunden hon gått kommer de fram och är lika kelna, busiga och aktiva som vanligt . Otack är världens lön 😅😎
Åh så vackra de är!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 136
· Visningar
42 507
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 666
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp