Kattbilder #4

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Svante gillar badrock 👍 (lĂ€s : fĂ„ filtar /handdukar/överkast och div. över sig och busa . TyvĂ€rr illustrerar filmen inte busandet sĂ„ mycket, för jag kunde inte filma med ena handen nĂ€r busrycken pĂ„gick 👍

 
Fönstret har stÄtt öppet hela natten. NÀr jag gick upp vid 5.30, var det 7 grader ute. Men min lilla "utekatt" Chloe har sovit i tunneln :heart
20190427_055451.jpg
 
Oooh, Àr han creme och blÄ? Samma som min Alice! BÀsta fÀrgerna :love:

Kom pÄ att jag glömt svara dig nu, men bÀttre sent Àn aldrig :p
Hon Àr blÄsköldpadda bicolor, sÄ blÄtt och creme pÄ damen :)
(F.ö. Àr paddor alltid flickor. Enstaka pojkar förekommer men de har fel pÄ kromosomuppsÀttningen sÄ det Àr inget man ska strÀva efter).
 
Hon gillar ocksÄ att ligga ovanpÄ vagnen. Eftersom buren Àr mjuk sÄ blir det en hÀrlig hÀngmatta, och man kan ligga med magen i vÀdret utan att behöva balansera. :D
NÀr man ligger sÄ skönt kan det dock vara svÄrt att nÄ att tvÀtta bakbenen. DÄ Àr det bra att man har tvÄ framtassar som kan hÄlla fast bakbenet, sÄ att man nÄr att tvÀtta mellan tÄrna...
IMG_4358.JPG
 
Snart kommer Brunettens första utgivna bok:
”En överlevare berĂ€ttar” - Om kampen, rĂ€dslan och vedermödorna.

Del tvÄ kommer i höst:
”SkrĂ€cken med vingar” - En oskyldig katts utsatthet för ofattbar grymhet.

Del tre planeras inför 2020:
”Min kamp mot metacamberoendet” - anonyma intervjuer med medkatter och filosofiska utsvĂ€vningar mellan dem som sett döden i vitögat och överlevt.


C76827F7-992F-4974-A2CA-9E4ABFCD4BBA.jpeg
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Övr. Djur Dags för en ny trĂ„d om vĂ„ra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievĂ€rlden nu, men precis som nĂ€r @Scandi startade...
57 58 59
Svar
1 161
· Visningar
43 277
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Jag mĂ„ste köpa ny bil (haft förmĂ„nsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
285
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan Ă€r inte ens 22, och det Ă€r kolsvart ute. Jag insĂ„g att det bara Ă€r tvĂ„ veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgĂ„ng lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 678
Senast: Therese1988
·
HundhÀlsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny trÄd eller skriva i valp-22 men ja, nu Àr vi hÀr :D Wilson, hanhund, snart 9 mÄnader, jack...
Svar
9
· Visningar
929
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • AkvarietrĂ„den IV
  • HundrĂ€dda
  • Airtags, selar etc

HĂ€strelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vilken dressyrsadel kan passa?
  • Skimmelknutor

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp