Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
29634
 
Åh, jag har funderat på ragdoll (eller birma) när det blir dax för katt igen :love:
Bra fundering :D Jag älskar ragdollens mentalitet, som en lugn äldre hund typ, med några busstreck här och där :D Passar mig perfekt! :love: Min katt följer mig överallt inne och på sommarstället kan jag gå ut i trädgården och vi går på en liten promenad runt huset :love: Deras skönhet skadar inte heller!

Pälsen kan variera mellan individer, jag råkade ha otur och få en vars päls tovar ganska lätt. Men jag klipper helt enkelt av tovorna. Och så fastnar pälsen överallt på kläderna och där hon ligger :cautious: men faller av på golvet i små tovor typ, praktiskt att kunna plocka upp. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
61 62 63
Svar
1 252
· Visningar
46 812
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 703
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Klara sig på 10 000 i månaden
  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp