Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tuva tittar på fotboll.
IMG_20180707_160912.jpg
Mycket engagerad.
 
Öh, Missia klockar in någonstans strax under 5 kg... :nailbiting:
:eek::nailbiting:
Vi får se var det slutar för Älva. :rofl: Hennes mamma väger ca 5,5 kg, och hennes pappa är en bjässe på ca 8 kg (7,3 kg vid 14 månader). :nailbiting: Så Älva har stora föräldrar att brås på. Om inte kortisonet hindrar hennes tillväxt allt för mycket så... kan hon bli stoooor.

Luna vägde 3,8 kg mestadels av hennes vuxna liv. Hon hade ett par månader där hon kröp över 4 kg, men hon gick snabbt ner igen. Så där är Älva nästan redan ikapp, och då har hon en vecka kvar tills hon fyller 8 månader...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
56 57 58
Svar
1 150
· Visningar
43 080
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
285
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 676
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
927
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp