Kattbilder #5

Har varit så mkt bilder på Rosie så nu när jag äntligen fick möjlighet att fota Regina så får bilden läggas in här också.
 

Bifogade filer

  • 20200226_222643.jpg
    20200226_222643.jpg
    172 KB · Visningar: 77
Och tänk sen när du får pussa och gosa med de tassarna 💕 Det bästa som finns 😻
Jag har haft min Alice sen kattunge och hon fyller sju i sommar - jag väntar fortfarande på att få pussa och gosa med hennes tassar :meh:
Jag börjar tro att det kommer inte att ske... :cautious::rofl:
 
Hon har så söta och feminina proportioner i ansiktet :love: Rosie har jättefina färger men jag tycker nästan att Regina är sötare i ansiktet :o:love:
Det roliga är att färgmässigt skiljer sig det åt på så sätt att Reginas teckning nästan ser ut som någon planerat den. Hon är grå men har vita tassar och vitt på bröstet och nosen samt vita ringar runt öronen. Medan Rosie ser mer ut som någon har kluddat dit alla färger som kan finnas på en katt. :D :love: :rofl:
 
Dessa små kattliv 💜
Olof kom och lade sig hos mig i soffan för en timma sedan, jag är svintrött efter en lång jobbvecka. Han vill ligga under mina ben, och sen ska man klia och stryka och han bara spinner och spinner. Att äggklockan ringer mitt i för kyckling som står i ugnen stör inte. Matte går upp och fixar, han ligger kvar och väntar och jag knölar ner mig igen med honom under mina ben och spinnandet fortsätter.

Aldrig haft en sån otrolig nallebjörn trots att mina förra katter var kelgrisar de också, och utifrån att han kom som hemlös skyggis dessutom för bara 1,5 år sedan är bara så hjärtat smälter 💜

Bild från nuläget .
 

Bifogade filer

  • CE173F1A-6E46-4ECD-AC95-07F66A2BCD0E.jpeg
    CE173F1A-6E46-4ECD-AC95-07F66A2BCD0E.jpeg
    215 KB · Visningar: 51
Nä det är väl inte att rekommendera, vi har typ 140 kvadratmeter och dom utnyttjar hon minst sagt 😅
Mmmm min kusin har sånt där radhus självklart har hon bengal. Inte alls avundsjuk....

Tycker egentligen min är lite för aktiv för en etta, men förra ägaren påstod att hon var lugn. Snarare livrädd... Svårt att tro att min uber sociala katt som tvångsgossar en verkligen hatar främmande människor och fräser m.m. åt dom utan anledning.
 
I går morrade och fräste Sparky åt kompisen som kom över :confused: Hon har alltid varit osäker för kompisen av någon konstig anledning. Men sen dög kompisen minsann eftersom hon hade skosnören.
Hon är allt en bestämd dam med alla känslor på utsidan min knasiga lilla Sparky.

Helt olik min förra katt som var busig men med alla känslor på insidan, något jag aldrig fattade när jag var liten utan då trodde jag bara han var en snäll katt som tog det mesta med ro. Men han reagerade starkt på allt möjligt, bara att han höll känslorna innanför. Det fattade jag inte förrän senare, och då lärde jag mig också att se på hans stoneface att jo men nu är han livrädd - men sitter kvar och stänger in känslorna. :heart
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
64 65 66
Svar
1 315
· Visningar
78 132
Senast: Trott
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
660
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
600
· Visningar
43 241
Senast: Enya
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
864
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp