Kattbilder #5

Svante har som visat i tidigare många inlägg en lite speciell sovställning. Här är ett annat exempel 🐱
2915E5F7-574E-4CE4-AE9A-BE850DC2BAD2.jpeg
 
Idag har vi fått låna mattes ”padda”? Det finns ”spel” där för katter men vi får bara låna ibland. Men vi är ju inte dumma i huvet liksom, för vi fattar ju direkt att OBBVISLY (!) så är ju fisken/fjärilen/laserpricken självklart UNDER ”paddan” ! 😅🤠🐆

/Med vänlig hälsning, Svante och Olof - två väldigt kloka Katter



 
Idag har vi fått låna mattes ”padda”? Det finns ”spel” där för katter men vi får bara låna ibland. Men vi är ju inte dumma i huvet liksom, för vi fattar ju direkt att OBBVISLY (!) så är ju fisken/fjärilen/laserpricken självklart UNDER ”paddan” ! 😅🤠🐆

/Med vänlig hälsning, Svante och Olof - två väldigt kloka Katter



Exakt så där gör sparky :D fick dock avbryta för hon blev lite för brutal med paddan :nailbiting:
 
Sparky skulle MÖRDA den. Och tog tag i flärpen på skyddet jag har runt och sprang iväg med hela paddan. Över alla skor och trösklar 😱
🤣🤣🤣
Jag tror inte Ping skulle bära iväg med något men skulle aldrig låta henne leka med en skärm. Hon skulle förmodligen krafsa/klösa på den direkt om det blev väldigt intressant 🙈

Hon tittar väldigt ofta på tv med oss och när husse spelar datorspel sitter hon väldigt fokuserat. Blir det extra roligt ger hon sig på skärmen, enda gången hennes husse blir arg på henne 😆
 
Mina är ganska snälla , det blir dock bra hjärngympa märker jag att de får ha den nångång då och då. Största problemet jag haft är att de stänger appen när de petar 😂
Ena katten, hankatten, skickade iväg tre hjärtan och en ballong i en chattgrupp för några veckor sedan. Tack och lov passade hjärtanen in rätt bra just där. Men ballongen, not so much 😂

Det är i alla fall inte värre än vad min kusin skickade från sin mammas mobil när hon var liten. Hen skickade flera meddelanden fulla med hjärtan (röda sådana), pussmunnar, hjärt-ögon, flodhästar, kaniner och ballonger till sin mammas chef :D
 
🤣🤣🤣
Jag tror inte Ping skulle bära iväg med något men skulle aldrig låta henne leka med en skärm. Hon skulle förmodligen krafsa/klösa på den direkt om det blev väldigt intressant 🙈

Hon tittar väldigt ofta på tv med oss och när husse spelar datorspel sitter hon väldigt fokuserat. Blir det extra roligt ger hon sig på skärmen, enda gången hennes husse blir arg på henne 😆
Samma här. Jag spelar mycket datorspel, numera med katt i knät som är väääldigt intresserad av vad som händer och i bland slår på de där knasiga figurerna som springer runt :D
Är dock hur mysigt som helst tycker jag. Jag brukar spela mycket storydrivna spel med mycket dialog och har långa diskussioner med katten kring hur vi ska få snubben som säljer bröd för alldeles för mycket pengar till de fattiga att sänka priserna för de fattigas skull :D
 
Samma här. Jag spelar mycket datorspel, numera med katt i knät som är väääldigt intresserad av vad som händer och i bland slår på de där knasiga figurerna som springer runt :D
Är dock hur mysigt som helst tycker jag. Jag brukar spela mycket storydrivna spel med mycket dialog och har långa diskussioner med katten kring hur vi ska få snubben som säljer bröd för alldeles för mycket pengar till de fattiga att sänka priserna för de fattigas skull :D
I knäet var ju smidigt. Ping kräver plats på första parkett rakt framför skärmen!
Husse är inte helt nöjd när han spelar intensiva spel, hon täcker ju en rejäl bit av skärmen så han inte ser 😆

Bäst gillar hon dock wow. Mycket fåglar och flygande grejer. Oftast då hon ger sig på skärmen 😅

Sjukt gulligt iaf 😍
 
Jag prövade också kattapp på plattan med Megara. Inte något att rekommendera. Hon började med att peta, sedan hoppade hon och dunkade och ena snäppet till fodralet gick sönder. Då fick hon inte leka mer. Hon gillar katttv med kvittrande fåglar, men gillar också att kolla på film och när jag rör på muspekaren.

Ibland skickar jag vissa konstiga meddelande på msm och då säger alla, hej Megara :rofl:
 
Ena katten, hankatten, skickade iväg tre hjärtan och en ballong i en chattgrupp för några veckor sedan. Tack och lov passade hjärtanen in rätt bra just där. Men ballongen, not so much 😂

Det är i alla fall inte värre än vad min kusin skickade från sin mammas mobil när hon var liten. Hen skickade flera meddelanden fulla med hjärtan (röda sådana), pussmunnar, hjärt-ögon, flodhästar, kaniner och ballonger till sin mammas chef :D

haha 😂
Min förra kisse gillade att kliva på tangentbord och skrev av någon anledning ofta ”666” 😂
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
64 65 66
Svar
1 313
· Visningar
77 882
Senast: Trott
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
659
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
594
· Visningar
42 598
Senast: Exile
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
859
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp