Kattbilder #5

Först rusar de runt som sjutton. Sen blir det helt tyst. Då vet man att det finns en hög med katter någonstans
 

Bifogade filer

  • 20200519_231037.jpg
    20200519_231037.jpg
    188,2 KB · Visningar: 56
Älva fyller idag exakt 2,5 år! Det har varit lite känslomässigt för mig den senaste månaden, för sedan några veckor tillbaka är Älva officiellt äldre än vad Luna någonsin fick bli. Lilla Luna. :cry::heart Tänk vad en liten katt kan etsa sig fast i hjärtat. :heart

Men Älva tuffar på och mår bra, även om hon skrämde mig lite imorse. :D Jag hoppas och tror att Älva har många år kvar att ge. Jag ser fram emot att fortsätta dela varenda dag tillsammans med henne.:heart

IMG_20200521_193515-01.jpeg
 
@Caoimhe Älva är så fin! :heart

2,5 år är ju inte gammalt på något vis, våra äldsta är 13 och 14 och verkar inte gammla :)
Tack så mycket! :heart
Nä, egentligen är det ingen ålder alls, men jag har haft en väldans otur med mina kisar. Älva har ju dessutom en sjukdom där de enda fungerande medicinerna kan få riktigt tråkiga biverkningar. Hon har ju ätit kortison med endast något enstaka uppehåll i två år, samt en annan medicin. Så även om hon är frisk och glad i nuläget så måste jag försöka förbereda mig på att hon köper stor risk att utveckla andra sjukdomar på grund av sin medicin, vilket också innebär att hon kanske inte får leva ett så långt och friskt liv som hon förtjänar. :heart Men ingen blir lyckligare än jag om dessa biverkningar håller sig borta även i framtiden.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
64 65 66
Svar
1 301
· Visningar
76 923
Senast: MJLee
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
656
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 071
Senast: Sirap
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
850
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp