Kattbilder #5

Äh, du ska ju säga att det är djävulskt jobbigt ju :mad:;)

Jag bjuder på denna lilla idyll. 😆😇

3E29CC7E-3841-4257-8E70-8C1D9180B026.jpeg
 
Vi väntar oss bildbomber! Vilken liten skönhet. :heart Ska bli spännande och se vad Älva tycker, hon kommer smälta som alla andra förhoppningsvis.

Är det också en MC?
Åh, ni kommer att få SÅ MÅNGA BILDER. :D Jag tror att det kommer gå bra med Älva. Hon är väldigt nospussig av sig, så jag känner mig ganska trygg i att hon kommer acceptera den lilla nya. :love:

Ingen Maine coon! Både Älva och lillan är norska skogkatter. :)
 
Åh, ni kommer att få SÅ MÅNGA BILDER. :D Jag tror att det kommer gå bra med Älva. Hon är väldigt nospussig av sig, så jag känner mig ganska trygg i att hon kommer acceptera den lilla nya. :love:

Ingen Maine coon! Både Älva och lillan är norska skogkatter. :)

Eeek :nailbiting: :o ber tusen gånger om ursäkt, vet inte varför jag fick för mig att Älva var en coonis.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
66 67 68
Svar
1 346
· Visningar
81 025
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
671
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
619
· Visningar
45 481
Senast: _Elly_
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
911
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp