Kattbilder #7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tur jag har en katt som tycker om att bli buren så jag kan ta gosbilder 😍
Paisley får ju total panik om jag lyfter henne över knähöjd, du kommer tappa mig, jag kommer dö 😭😱
Ja, om du sprattlar som en galning kommer jag troligtvis göra det 🙄
Prada ser mest skräckslagen ut 😂
IMG_20220706_134403_671.jpg
 
Så himla bråkig! Älva - kisen som springer och gömmer sig när man tar fram hennes sele - smet ut i trapphuset när jag kom hem. Jag lät henne hållas en liten stund, eftersom hon ändå bara sprang uppåt. Men alltså, HUR MALLIG ser hon inte ut när hon kollar bakåt på mig? "Nä, matte, mig får du inte tag på, minsann!"

 
Tur jag har en katt som tycker om att bli buren så jag kan ta gosbilder 😍
Paisley får ju total panik om jag lyfter henne över knähöjd, du kommer tappa mig, jag kommer dö 😭😱
Ja, om du sprattlar som en galning kommer jag troligtvis göra det 🙄
Prada ser mest skräckslagen ut 😂
Visa bifogad fil 94585
Jag som trodde att alla perserkatter var typ omöjliga att förolämpa, lite som ragdolls. Bara att flytta runt på efter behag ungefär. Du har totalt dementerat min fördom! :D
 
Jag som trodde att alla perserkatter var typ omöjliga att förolämpa, lite som ragdolls. Bara att flytta runt på efter behag ungefär. Du har totalt dementerat min fördom! :D

Haha!
Prada är extremt lättkränkt och stingslig 😅
Räcker att du tittar på henne på fel sätt så blir hon förolämpad 🙄
Paisley har väldigt mycket integritet, social på avstånd är hennes grej. Ingen onödig kroppskontakt om hon inte själv vill bli klappad. Fast det brukar mest vara en anledning till att få bitas 😂
Kantarell är lättsam, allt är bra, allt är trevligt 😁
 
Haha!
Prada är extremt lättkränkt och stingslig 😅
Räcker att du tittar på henne på fel sätt så blir hon förolämpad 🙄
Paisley har väldigt mycket integritet, social på avstånd är hennes grej. Ingen onödig kroppskontakt om hon inte själv vill bli klappad. Fast det brukar mest vara en anledning till att få bitas 😂
Kantarell är lättsam, allt är bra, allt är trevligt 😁
Jag tror att våra katter säger mera om honor och hanar än rasen faktiskt.... :meh:

Någon gång ska jag ha en hankatt bara för att få uppleva denna trevliga lättsamma katt! :arghh::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
245
Senast: Shaggy
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
254
· Visningar
17 163
Senast: Blossi
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
59 60 61
Svar
1 213
· Visningar
45 006
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
178 364
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp